Barbazoo Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg leser med glede her i KG at bukser med høyt liv blir moderne igjen! Dette har jeg sett frem til, synes nemlig ikke det er mange, meg selv inkl, som kler lav linning. Gleder meg til å shoppe nye bukser!
Mediocre Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Liker ikke bukser med høyt liv noe særlig jeg heller. Er vel en vanesak antar jeg, og jeg er vant til bukser med lavt liv
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jippi! Return of the "kjerringræv".
Rexina Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er også skikkelig glad. Har ikke kunnet bruke bukser før, men nå kan jeg det Kjøpte meg et skjørt her for noen dager siden som hadde liv til rett under puppene. Også har jeg genseren inni og plutselig ser jeg tynn ut med lange bein! Digg
Drua Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er så kort i overkroppen fra før at jeg ser helt idiotisk ut med bukser med høyt liv. Rumpa ser gigantisk ut, hoftene likeså. Ikke bra
LilleMy Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er så kort i overkroppen fra før at jeg ser helt idiotisk ut med bukser med høyt liv. Rumpa ser gigantisk ut, hoftene likeså. Ikke bra ← Støtter denne......
FantasDick Skrevet 17. februar 2007 #8 Skrevet 17. februar 2007 Kjøpte meg et skjørt her for noen dager siden som hadde liv til rett under puppene. Også har jeg genseren inni og plutselig ser jeg tynn ut med lange bein! Digg ← Ooh! Hvor kjøpte du det? Har vært på utkikk etter det en stund nå, men har ikke funnet noen. Vil gjerne at det skal være svart.
Gjest synseren Skrevet 17. februar 2007 #9 Skrevet 17. februar 2007 Kjekt å høre at høyt liv er tilbake igjen
Gjest niomi Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Høyt liv er fælt. Det blir liksom bare pupper, armer og kjempestor rumpe. Samt gigahofter. Selv har jeg kort overkropp og det kunne aldri falt meg inn å ta på en bukse med linning over navlen. Nå skal det sies at jeg er glad for at det er mulig å finne bukser med litt høyere liv enn de siste årene, da jeg er høy, og de "kort i livet"-buksene fører til at jeg går med konstant rørleggersprekk.
Tulipanpiken Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 Det har vel strengt tatt allerede vært moderne minst ett år, så det skulle ikke forundre meg om det snart er ut igjen
Rexina Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Ooh! Hvor kjøpte du det? Har vært på utkikk etter det en stund nå, men har ikke funnet noen. Vil gjerne at det skal være svart. ← På en spesielbutikk like ved meg. ikke en kjedebutikke desverre. Og det er grått, ikke svart. Det har vel strengt tatt allerede vært moderne minst ett år, så det skulle ikke forundre meg om det snart er ut igjen ← Det er jo ikke så nøye om det snart er ut igjen da, da får man heller hamstre bukser nå om man kler det spiller inegn rolle for meg hva som er in eller ut, så lenge det ser bra ut på meg, er jeg fornøyd.
misshelene Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 det er jo bra at det fins bukser med både lavt og høyt liv, slik at alle kan finne noe som passer! og "alt" er jo "moderne" nå så lenge ting matcher greit... viktigst å finne en stil som passer kroppen. og sinnet;)
Gjest StockDama Skrevet 17. februar 2007 #14 Skrevet 17. februar 2007 Jeg syns det er stilig, lowrider bukser har jeg aldri vært no fan av..
Mirabella76 Skrevet 17. februar 2007 #15 Skrevet 17. februar 2007 (endret) Eg likar ikkje bukser med høgt liv. Det er rett og slett ekkelt å gå med buksa langt oppover magen... Endret 17. februar 2007 av Mirabella76
Gjest Peachbud Skrevet 17. februar 2007 #16 Skrevet 17. februar 2007 Jeg ønsker meg sort seleskjørt som stopper like under brystet. Har sett det et par steder.
Pauline Skrevet 17. februar 2007 #17 Skrevet 17. februar 2007 Det har vel strengt tatt allerede vært moderne minst ett år, så det skulle ikke forundre meg om det snart er ut igjen ← Ja, og den moten har på ingen måte tatt av, så det er flere enn meg som ikke løper og kjøper, kan man si. Ser ikke for meg noen det kan være særlig fint på.
SnillMito Skrevet 6. desember 2007 #19 Skrevet 6. desember 2007 Høyt liv ser enten utrolig bra ut eller helt grusomt ut på jenter - det finnes ingen nyanser her.
Gjest Morgan le Fay Skrevet 6. desember 2007 #20 Skrevet 6. desember 2007 (endret) Høyt liv ser enten utrolig bra ut eller helt grusomt ut på jenter - det finnes ingen nyanser her. Oh yeah! En venninne av meg er liten og har kvinnelige former, med runde hofter. Hun hadde et kjempefint skjørt fra Tiger med høy midje, og det satt som støpt. Da jeg prøvde det samme skjørtet (i min størrelse), stod det bare rett ut fra midjen, enda jeg ikke er formet som en strek. Men jeg har et annet skjørt med høy midje, og da ojet damene i butikken seg over hvor stilig det var da jeg prøvde det. Da ble det kjøpt, smiger funker. Og Nikki Button-jeansene fra Filippa K er også stilige, og med høyt liv. Endret 6. desember 2007 av Morgan le Fay
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå