Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg tenker på å bytte hudpleieproduktene mine.. har brukt dannè i noen år - som jo er supert og balanserer huden min ganske så godt, men de har ikke det her jeg bor nå.

så hva er dine erfaringer til hud som har urene tendenser (min hud er heller mot tørr en fet og blir lett i ubalanse)? helst så naturlig som mulig - jeg er ikke glad i masse alkohol (selvfølgelig) og parfyme..

venter spent på å høre om dere har noen vidundermiddel ;)

har noen prøvd den anti-imperfection geleen fra vichy?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hjelp! jeg hadde forventet så mange svar! er det ordet voksen som skremmer dere? :ler: jeg er jo bare 27! mente bare at jeg ikke har fjortis-hud............

Skrevet

MD formulations har utrolig bra produkter for din hud.

hilsen hudpleier.

Gjest Hilde79
Skrevet

:ler: (Jeg er og 27, og har fått antydninger til såkalte fine linjer rundt øynene... :overrasket: )

Jeg er veldig glad i Biotherm sin Aquasource-serie. Masse fuktighet og myk, fin hud. Anbefales. (Og jeg har prøvd mye rart, ass)

Skrevet

Tja, jeg er over 30 og bruker litt forskjellig egentlig. Er ikke spesielt begeistret for Vichy, liker mer naturlige produkter. For tiden bruker jeg Babor renseolje, weleda wild rose oljekapsler og en fuktighetskrem fra Eucerin (hydra-protect). Har dehydrert kombinasjonshud. Føler at disse produktene gjør det de skal uten å irritere eller lage urenheter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...