Gjest Gjest_meg_* Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Hva er det fineste kjæresten din har sagt til deg?
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 "Det er greit at du har sex med andre enn meg."
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Tror det blir "humoren din er en av de tingene jeg alltid har likt ved deg"
Gjenglemt sykkellås Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 "Du er så søt når du løper." eller kanskje "Du er så fin i genseren min."
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 " Reis ttil helvete" feite megga! Søtt.
Gjest StockDama Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 "Du ligner på Tifa" veldig nerdete, men med tanke på hvor glad han er i FF serien så var det veldig søtt sagt =p
Murron Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 litt å velge i men må si; " du minner meg sånn om geena davis i den filmen long kiss goodnight og jeg savnet deg sånn da jeg så den og du ikke var der.."
Mirabella76 Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 "Det er greit at du har sex med andre enn meg." ← Hadde kjæresten min sagt noko sånt til meg, så hadde eg kasta han på dør!!!
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Det var det aller fineste fordi det viste at det vi følte for hverandre var hevet over kroppslige behov.
Mirabella76 Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Det var det aller fineste fordi det viste at det vi følte for hverandre var hevet over kroppslige behov. ← Heva over kroppslige behov, du liksom! For meg viser eit slikt utsagn at ein har store kroppslige behov, og ikkje har nok med sex kun med partnaren sin - og derfor kjem ein med eit slikt tåpelig utsagn, for "lovlig" å få lov til å knulla andre! Da e så gale at da gaula...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Jeg mener heller at man elsker hverandre så høyt at man føler oppriktig glede over at kjæresten har god sex med andre.
Mirabella76 Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Jeg mener heller at man elsker hverandre så høyt at man føler oppriktig glede over at kjæresten har god sex med andre. ← Eg kunne aldri virkelig ha elska ein mann, om eg lot han ha sex med andre! Elskar han meg, har han nok med meg - og har ingen behov eller interesse av å ha seg med andre. Men du har tydeligvis eit heilt anna syn på kva kjærlighet er, enn det eg har...
Varda Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Uæææææææ!!!!!! Jeg har ingen kjæreste som kan si fine ting til meg.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Uæææææææ!!!!!! Jeg har ingen kjæreste som kan si fine ting til meg. ← Tenk heller så heldig du er som kan få en splitter ny kjæreste som kommer til å si fine ting til deg
Arkana Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Samboeren min har sagt så mange fine ting til meg, men en av de jeg husker best er en gang han bare plutselig så på meg og sa "Vi har det så godt sammen!".
treningsjenta Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 han har vel i grunnen sagt mye fint.. men det som satte sterkest spor var den gangen jeg ble litt irritert på han og spurte hvorfor han alltid måtte "mobbe" meg (vi har det med å "mobbe" hverandre litt" og da svarte han med : "jenta mi da, hvem andre skal jeg mobbe da, det er jo bare deg høres kanskje litt snålt ut, tror nok man må være i stuasjonen og fått med det hele for å forstå, men det var for meg pent sagt, da han konstanterte at det ikke var vondt ment, og at han bare har meg
Gjest TrStjerna Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Du er har blitt det nærmeste for meg.. Du er familie Å høre han si at han ser på meg som familie var utrolig godt. Men også første gang han sa "jeg elsker deg"
Gjest Gjest Skrevet 19. februar 2007 #20 Skrevet 19. februar 2007 Han fiksa bilen til far min og takket nei til betaling. Da jeg senere spurte hvorfor han ikke ville ha penger for jobben sa han at han syns ikke at han kunne ta penger fra familien. Han sa at pappa`n min var hans familie!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå