Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har et lite dilemma jeg kunne trenge litt hjelp til... For et år siden fødte jeg en liten jente, og etter at jeg for tre måneder siden sluttet å amme, fikk jeg skikkelig hengepupper. Har ikke spesielt store pupper, og det gjør vel kanskje at de ser enda verre ut når de først henger. Så sånn er det. Men det egentlige problemet er at mannen min ikke orker å ta på dem mer!! Han sier rett ut at han syns de har blitt virkelig stygge, og kan ikke noe for det. Og da vi snakket om det IGJEN for en uke siden så foreslo han at jeg skulle ta silikon, for å liksom fylle opp den overflødige huden som er der.... Han BER meg liksom om å gjøre det, for han tror ikke at han kan klare å tenne ordentlig på meg igjen så lenge de ser sånn ut... Så sånn det er nå så foregår den lille sexen vi har med meg liggende på magen, for at han skal slippe å se på de stygge puppene... Lurer jo altså da på om jeg burde gjøre det, jeg føler jo ikke akkurat at jeg ser noe særlig bra ut selv heller. Men det har kanskje mer med hans holdning å gjøre enn hva jeg egentlig syns om det selv... Noen som har noen gode råd??
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Jeg ville BEDT han peller seg ut av huset... MAKAN!
Beez-Weez Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Enig, kast ham på dør for en peride, så lærer han nok å sette pris på puppene dine når, og om han får komme tilbake. Det er vel deres barn? Da må han vel godta at situasjonen er som den er han også. Ligge på magen for at han skal slippe å se de? Makan sier jeg også gitt..
pellegrino Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Vær glad for den kroppen du har, og finn deg en kjæreste som setter pris på deg akkurat som du er. Både i sinn og skinn...
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Huff, forlange at du skal putte implantater i kroppen for at han skal bli fornøyd? Det hadde jeg aldri gjort. Hva om det da blir komplikasjoner, hvem er det som får svi da? Han eller jeg?
Trampe Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Det er vel ikke bare bare å kaste ut en mann du nettopp har fått barn med, men er sex det viktigste for deg nå? Jeg ville sagt at om han ikke greide å ha sex med meg som har så stygge pupper så kunne han la det være. Be ham dra dit peppern gror, og la være å ha sex med ham. At du skal ligge på magen er så nedverdigende at jeg ikke har ord. Før eller senere må dere jo snakke om dette... Forhåpentligvis går det over, at han er frustrert og forvirret nybakt pappa, men om det ikke går over ville jeg kanskje vurdert forholdet på nytt igjen. At han kan si noe slikt til deg sier litt om han som menneske.
Gjest Dallandra Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Makan til type!! Han burde virkelig ta en opprensking i verdisynet sitt!!!
Gjesten29 Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Be han fikse på sine egne holdninger du, slikt skal du ikke godta! Jeg ser ingen grunn til å unskylde slike handlinger, nybakt pappa eller ei, tenk hvor mye en dame går i gjennom med svangerskap og fødsel. Det er din kropp og bare du bestemmer over den, han bør være stolt over deg uansett hvordan puppene dine ser ut.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 Nei veit du hva, be ham om å bli voksen, for sånn går det ikke an å oppføre seg mot et annet menneske. Han sier jo rett ut at du ikke er bra nok for ham lenger - fordi kroppen din har forandret seg. Det burde han tatt med i betraktningen før han fikk barn med deg.
Trampe Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Det var altså ikke for å unnskylde noe, hvis det var meg gjesten29 siktet til. Jeg bare prøvde å forstå mannen til TS, om det er mulig. Det er jo sånn at en kvinnekropp forandrer seg for livet under en graviditet. Mange får hengepupper, svære strekkmerker, mange kilo ekstra - i det hele tatt er mange totalt forandret etter de har fått barn. Den yppige dama han ble forelsket i ser plutselig helt annerledes ut. For enkelte trangsynte umodne menn som vil ha "den perfekte dama" kan dette være vanskelig å svelge. Det betyr ikke at det er riktig å reagere på den måten mannen til TS gjorde, jeg forsvarte ikke hans oppførsel i det hele tatt, bare prøvde å forstå. Uansett ville jeg blitt sint om mannen min sa noe sånt, og om han ikke skiftet mening eller forandret oppførsel ville jeg revurdert forholdet.
Velvet Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 HVIS du skal gjøre det bør det være fordi du selv vil det. Du må ALDRI finne på å forandre noe på kroppen bare fordi kjæresten (eller andre) synes du bør det. Jeg ville aldri vært sammen med en som hadde vist så tydelig avsmak for kroppen min.
Murron Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 herregud er det mulig? synes synd på deg som har en slik drittsekk som kjæreste! Vetdu han hadde jeg sikkert bedt dra seg ut og finne seg noe bedre.. snakk om å ødelegge et forhold! Du fortjener bedre Om du vil fikse på brystene dine for din egen skyld er det noe helt annet.
Wildy Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Mannen din er en dust! Skal du fikse puppene skal du gjøre det fordi DU ønsker det og fordi det er riktig for DEG! Hadde jeg fått beskjed om å legge meg på magen under sex fordi han skulle slippe å se puppene min hadde det ikke blitt sex i det hele tatt.
Nilde Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Han behandler deg som dritt!! Du kan ikke akseptere det, herregud, du må sette han på plass!
Colargol Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Tråden er ryddet for utenomsnakk Colargol -moderator
Varda Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Fy faen for en drittsekk. Skal du legge inn sillikon så skal det være fordi _DU_ ønsker det selv, ikke hva han vil. Hadde jeg fått beskjed om å ligge på magen fordi han ikke orket å se på puppene mine, så hadde jeg jaggu meg supplert med at han måtte tre en papirsekk over hodet, slik at jeg slapp å se på han og miste tenningen.
Kosemose Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Med fare for å være skikkelig politisk ukorrekt her; hvis han kunne styre følelser og smak ville han sikkert valgt å tenne på puppene hennes. Man styrer ikke hva man tenner på og ikke. Han trenger ikke være en drittsekk fordi om han ikke klarer å tenne på puppene hennes etter at de har forandret seg veldig etter en fødsel? Det som er litt rart er jo at han tør å si det høyt. Skulle tro dette var tanker de fleste ville holdt for seg selv. Hva med å ha på deg en fin bh? Må ellers si meg enig med de andre her; ikke baser en evt operasjon på hans ønsker.
CoolDuckie Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 Så sånn det er nå så foregår den lille sexen vi har med meg liggende på magen, for at han skal slippe å se på de stygge puppene... Lurer jo altså da på om jeg burde gjøre det, jeg føler jo ikke akkurat at jeg ser noe særlig bra ut selv heller. Men det har kanskje mer med hans holdning å gjøre enn hva jeg egentlig syns om det selv... Noen som har noen gode råd?? ← Er han like slem med deg på andre områder også? *klem* CoolDuckie
Fibi Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 Fy faen for en drittsekk. Skal du legge inn sillikon så skal det være fordi _DU_ ønsker det selv, ikke hva han vil. Hadde jeg fått beskjed om å ligge på magen fordi han ikke orket å se på puppene mine, så hadde jeg jaggu meg supplert med at han måtte tre en papirsekk over hodet, slik at jeg slapp å se på han og miste tenningen. ← Enig, det må være noe av det værste jeg har hørt. Tror jeg hadde kasta han ut, med eller uten nye pupper
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2007 #20 Skrevet 16. februar 2007 hva vil DU da? jeg synes ikke du skal gjøre det bare for å tekkes ham. det er ikke sikkert at silikon vil bli så bra som han tror, det er helt vanlig med folder i protesen; de kan kjennes godt, mange kjenner protesen inni brystet godt, hva da? om han ikke synes det er noe særlig at han faktisk kjenner at det er noe inne i puppen din? og skal dere ha flere barn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå