Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg må kjøpe ny etter den jeg hadde ble mishandlet av norwegian på vei til london. Skulle bruke den og det begynte bare å ryke noe helt vilt.

Jeg tenkte på denne eller denne.

Noen som har prøvd den eller har andre anbefalinger?

Jeg vil gjerna ha en som kan blåse kald luft også, og så kan renses siden jeg har en mistanke om at de fønerene jeg har hatt har blitt ødelagt fordi de ikke kan renses og blir full av støv og dritt.

Endret av Tweek
Videoannonse
Annonse
Gjest Frk. Grønn
Skrevet

Har ikke prøvd de du viser til, men har god erfaring med Babyliss hårfønere (med varm- og kaldluft) generelt :)

Skrevet

Det er mange som har vært fornøtd med babyliss. Husker ikke de andre jeg har hatt, men det var letter værtfall. Skal ut å se på senere, må bare blir litt bedre først.

Skrevet

Jeg har den nummer to der. Den har fungert helt fint - frem til den ble litt mishandlet. Den fungerer - men den skrur av seg selv når den blir for varm, og det tar lang tid før man kan skru den på igjen (for den må bli kald først.)

Vet ikke om det har en sammenheng med mishandlingen, noe det sikkert har, men det er fryktelig irriterende i hvert fall. :)

Skrevet

Jeg bruker en føhner som frisøren min har bestilt til meg. De har profft utstyr, anbefaler det samme til deg. Synes føhnere kjøpt på elektrobutikker blir for varme eller har for dårlig trøkk...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...