Gå til innhold

Nettvenn...

Anbefalte innlegg

Gjest Nettvenninne
Skrevet

Har nettopp møtt for første gang en som jeg har kjent på nettet i lang tid... Vi hadde så god kontakt på weben at jeg lenge var redd for å møtes, fordi vi kanskje ikke ville komme like godt overens i real life... men nå merker jeg at jeg alt er i ferd med å falle fullstendig for ham utenfor pc-skjermen også. Tror nesten jeg kunne blitt med ham hjem på første daten, noe som vanligvis ville vært utenkelig for meg... heldigvis var han gentleman da :sjenert: til dere som har blitt sammen med noen dere møtte på nett - har dere brukt like lang tid på å bli kjent med den personen i RL som med en dere ikke kjente fra før? Har ikke lyst til å bli en sånn som hopper til køys med en på andre-tredje daten :sjenert: og jeg er kun interessert i fast forhold, IKKE i ons. Vil jo at han skal respektere meg også :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke lyst til å bli en sånn som hopper til køys med en på andre-tredje daten  :sjenert:

Skjønner ikke at det er noe galt i å være en "sånn", spesielt ikke hvis dere er blitt godt kjent via nettet.

Skrevet

Møtte mannen min på nettet for snart ti år siden. Hadde som dere fått god kontakt før vi møttes IRL, og var rimelig nervøs før første møte... men det gikk veldig fint, og vi falt for hverandre "på ordentlig" veldig fort. Var vel sammen et par mnd før vi endte i senga, men det kan jo ha like mye å gjøre med at vi var 17 ;)

Skrevet (endret)

Så kjekt for deg, at du er forelska.:)

Eg vart kjent med kjæresten min på internett, for 4 år sidan. Me hadde snakka med kvarandre i mellom 1 og 2 månader, før me møttest.

Eg vart forelska i han første gangen me møttest, og forholdet mellom oss utvikla seg naturlig. Omtrent nøyaktig ein månad etter at ma møttest for første gang, vart me kjærester - og då hadde me også sex for første gang. Men me hadde kyssa og klint ein del før det.;)

Eg synst du skal gjera det som følest naturlig for deg. Lykke til!

Endret av Mirabella76
Skrevet

Møtte også typen min på nettet. Vi syns begge det var best å treffes live så fort som mulig istedet for å snakke på nett i lange tider, så vi møttes etter ca en uke. I løpet av den uka snakka vi på msn "hele tiden" :)

Etter første møte følte ingen av oss at dette var noe potensielt kjæresteforhold, men vi fortsatte å hplde kontakten.

Ting utviklet seg relativt raskt og etter ca 1 mnd var vi sammen og etter 2 mnd samboere :D

Lucky me :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...