abelille Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Har en kommode hvor håndtakene har gått i stykker, så jeg vil gjerne skifte dem. Men jeg klarer altså ikke å finne noe som både mannen og jeg liker. Det er en gammel kommode, og vi vil gjerne beholde stilen litt (altså litt sånn snirklete greier). Noen som har en nettside hvor de har godt utvalg av sånt?
Leo Skrevet 18. februar 2007 #5 Skrevet 18. februar 2007 Her og her har de i hvert fall noen fine knotter. I går så jeg også at de hadde en del knotter/håndtak på Jernia.
14062003 Skrevet 19. februar 2007 #6 Skrevet 19. februar 2007 Om du vasker dem i salmiakk, blir de seende gamle ut. Fortalte min møbelrestaurerenabo meg...
Kvist Skrevet 19. februar 2007 #7 Skrevet 19. februar 2007 Ofte har en del blomsterbutikker noen fine knotter. Tenker da på butikker av typen som har lys, og alt mulig pyntegreier i tillegg til blomster. Fant noen lekre knotter til en kommode hos Blomstergalleriet i Fredrikstad.
jento Skrevet 21. februar 2007 #8 Skrevet 21. februar 2007 Jernia har en del fine, og på europris har jeg sett noen
abelille Skrevet 22. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 22. februar 2007 Takk for svar alle sammen! Mye fint her, så nå har jeg et godt utgangspunkt for å finne akkurat de jeg vil ha.
måneperle Skrevet 23. februar 2007 #10 Skrevet 23. februar 2007 Vi har byttet ut en del knotter og håndtak, og har faktisk kjøpt en del på Biltema (hvem skulle tro det!). De har mye bra og ikke minst billig!
Champagnepiken Skrevet 23. februar 2007 #11 Skrevet 23. februar 2007 Mange brukt- og antikkbutikker har også gamle håndtaker, beslag og knotter, bare så det er nevnt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå