Gå til innhold

Håndtak til kommode

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en kommode hvor håndtakene har gått i stykker, så jeg vil gjerne skifte dem. Men jeg klarer altså ikke å finne noe som både mannen og jeg liker. Det er en gammel kommode, og vi vil gjerne beholde stilen litt (altså litt sånn snirklete greier). Noen som har en nettside hvor de har godt utvalg av sånt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Her og her har de i hvert fall noen fine knotter. I går så jeg også at de hadde en del knotter/håndtak på Jernia.
Skrevet

Om du vasker dem i salmiakk, blir de seende gamle ut. Fortalte min møbelrestaurerenabo meg...

Skrevet

Ofte har en del blomsterbutikker noen fine knotter. Tenker da på butikker av typen som har lys, og alt mulig pyntegreier i tillegg til blomster. Fant noen lekre knotter til en kommode hos Blomstergalleriet i Fredrikstad.

Skrevet

Jernia har en del fine, og på europris har jeg sett noen

Skrevet

Takk for svar alle sammen! Mye fint her, så nå har jeg et godt utgangspunkt for å finne akkurat de jeg vil ha.

Skrevet

Vi har byttet ut en del knotter og håndtak, og har faktisk kjøpt en del på Biltema (hvem skulle tro det!). De har mye bra og ikke minst billig! :klappe:

Skrevet

Mange brukt- og antikkbutikker har også gamle håndtaker, beslag og knotter, bare så det er nevnt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...