Doratheexplorer Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Var og klipte meg hos min faste frisør i dag. Nå viser det seg at hun muligens er bortreist på bryllupsdagen vår, men jeg fikk bekrefta at det ikke er noe problem siden ei av de andre to på salongen kan ordne håret mitt. I og med at de bare er 3 ansatte sa hun at det blir vanskelig for dem å ordne forloveren min også, og anbefalte henne en annen salong. Men jeg har lyst å ha forloveren med meg og at vi skal få ordna håret på samme salong. Så hva gjør jeg da Beholder timen på den salongen og lar forloveren min gå til en annen salong, eller finner en salong som kan ta oss begge... *Irriterende* Endret 16. februar 2007 av lottabrud
Gjest baby-E Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 Om du vil ha med forloveren din, hadde jeg sjekket ut en annen salong.
Malama Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Hmm, det var irriterende ja. Jeg synes absolutt det vil være kjekt å ha forloveren på samme frisør, du skal jo være der ei ganske lang stund, på en dag som er "viktig" i livet, og med disse "før bryllupet" tankene... greit å ha noen å skravle med? samtidig ikke noe kjekt å gå til en "fremmed" frisør, men ettersom du ikke får din faste frisør likevel, så blir det uansett en "ukjent"? Da hadde jeg serisøt vurdert å bytte. Der jeg skal til frisøren bryllupsdagen min har jeg aldri vært enda, men det er fordi det er i en annen landsdel enn der jeg bor. Jeg skal selvsagt ha prøvetime, pluss at jeg håper å få til en time i forbindelse med at jeg er der på påskeferie, rett og slett for å "bli kjent med frisøren" og at frisøren skal bli kjent med mitt hår. Både mamma og min forlover har i tillegg bestilt time på samme salong den dagen, og de kommer antakelig da ikke til å ta imot andre kunder den dagen før vi har gått (som er ca klokka 12 etter planen, så det er mye igjen av lørdagen likevel da) ettersom vi er tre stykker. De syntes det var uvanlig at også mora var med, men som mamma sa (hun har byttet til denne frisøren), de hadde fått dette anbefalt der vi var og kjøpte kjolen min (dvs, der jeg kjøpte kjolen min har de salong for pynting, så de sa vel sikkert at de også kunne være der da, men dette er altså feil landsdel og derfor ikke mulig). Jeg fikk orsåvidt ikke med meg dette, jeg prøvde kjole jeg, men jeg synes det er kjempekjekt at også mamma skal være der sammen med meg, på denne store dagen. Å sitte alene hos frisøren i et par timer, på bryllupsdagen min, DET hadde jeg ikke hatt mye lyst til. Om ikke forloveren kan være hos samme salong som deg hadde jeg evt tatt meg med meg noen andre, for å sitte der alene hadde jeg ikke hatt lyst til. Ville nok vurdert å ta timen en annen plass ja. siden du uansett ikke får DIN frisør, så er det kanskje ikke mer skummelt å ta det en annen plass?
Doratheexplorer Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Hmm, det var irriterende ja. Ville nok vurdert å ta timen en annen plass ja. siden du uansett ikke får DIN frisør, så er det kanskje ikke mer skummelt å ta det en annen plass? ← Sant det, jeg får jo ikke MIN frisør uansett Og kjenner jo til de fleste salongene her i byen, er ikke så stor by da. Skal sjekke litt før jeg bestemmer meg Go helg Endret 16. februar 2007 av lottabrud
Gifteklar:) Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg fikk den samme beskjeden hos min frisør. Pga ferieavvikling er det ikke sikkert at de får til å stelle hår/sminke min forlover.Hvis de ikke får til å ordne håret til forloveren min må hun til den andre salongen på stedet, men den ligger 20 m unna, og hun vil være borte maks 1 time, så jeg og forloveren ble enige om at det gikk greit... Men skjønner godt at du vurderer å bytte... Ta en (ringe)runde, og hør med de andre salongene... Sjekk pris, "kjemi" osv... Siden du likevel ikke får "din" frisør. Lykke til! Mvh Gifteklar:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå