Gå til innhold

Skuffa "fetisjist"

Fremhevede innlegg

Gjest Sock man
Skrevet

Kjøpte noen par knestrømper til sambo sist helg. Røde med hvite prikker, helhvite og et par regnbuestripete. Hadde så lyst til å se henne i dem + ha sex mens hun hadde dem på, det falt ikke i god jord, hun synes det var på trynet og kalte meg en avviker. Nå har jeg virkelig brent bruer her..... Hadde dere jenter som leser og skriver her inne gjort/sagt det samme? Er jeg helt på jordet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Småpussig, ufarlig, fotvarmende. Tjo, jeg hadde nok tatt de på, selv om jeg ikke hadde forstått poenget. Men jeg kan forstå at hun ble paff om du aldri har nevnt temaet tidligere.

Skrevet
Kjøpte noen par knestrømper til sambo sist helg. Røde med hvite prikker, helhvite og et par regnbuestripete. Hadde så lyst til å se henne i dem + ha sex mens hun hadde dem på, det falt ikke i god jord, hun synes det var på trynet og kalte meg en avviker. Nå har jeg virkelig brent bruer her..... Hadde dere jenter som leser og skriver her inne gjort/sagt det samme? Er jeg helt på jordet?

Hæ? Jeg synes det var en litt merkelig reaksjon for noe så harmløst. Men folk er forskjellige og har forskjellige grenser. Jeg ville personlig synes noe sånn var gøy! Du får prøve å snakke med henne om det. Hvorfor hun synes dette er så ille. Kanskje hun kommer rundt etter hvert. :)

Skrevet

Kalte hun deg avviker for dette? Hm, selv om hun ikke likte ideen/forslaget, syns jeg hun tok i ganske drøyt! Det hadde vært mer enn nok å si nei, det er ikke nødvendig at du i tillegg skal føle deg dum og rar.

Du er ikke helt på jordet!

Gjest Gjest_Cronos_*
Skrevet
Hæ? Jeg synes det var en litt merkelig reaksjon for noe så harmløst. Men folk er forskjellige og har forskjellige grenser. Jeg ville personlig synes noe sånn var gøy! Du får prøve å snakke med henne om det. Hvorfor hun synes dette er så ille. Kanskje hun kommer rundt etter hvert.  :)

Enig, om hun ikke hadde lyst, kunne hun vel bare ha sagt det?

Men det kan jo være litt hensiktsmessig å nevne noe om evt. fantasier litt før man setter dem ut i livet.

Skrevet

Jeg hadde ikke reagert på dette.. Selv om jeg selv ikke tenner mye på å ha på meg knesokker under sex, ville gleden av at han tente på det være verdt det. Er liksom ikke så mye stress å ta på seg et par sokker syns nå jeg.. Og absolutt ikke for mye forlangt.

Skrevet

nei jeg syns kanskje hun overdriver litt her ja

Skrevet

Hadde jeg blitt kalt avviker hadde jeg blitt utrolig frustrert. Har en del fetisher, og å få med damer på ting og tang er ikke like lett, men hadde aldri giddet å leve med en som hadde kalt meg nedsettende ting.

Skrevet

Det er nok hun som er avvikeren, ikke ts. ;)

Selv har jeg problemer med knestrømper, da jeg etter uttallige kneskader har "feite" knær i betydning av konstante betennelser, og knestrømper framhever dette. Så jeg hadde nok hatt problemer med å tenne med knestrømper på, nettopp fordi fokuset mitt da vile vært de stygge knærne mine. Men jeg hadde da ikke avvist deg som "avviker" for det, men forsøkt å forklare deg hvorfor jeg gjerne ville slippe. :)

Skrevet

Så respektfult av henne å si, da.

Du er så absolutt ikke en avviker, du er interessert i å ha et godt og spennende sexliv med din kjære, og dette kan komme som et sjokk, men: det er helt normalt!

;)

Skrevet

Synes dette var et rimelig uskyldig ønske, jeg, og hadde ikke hatt noen problemer med å ta på med knestrømper for min kjære. Avviker? Nah....

Skrevet

Hjelpes, jeg synest også hun tar på vei for absolutt ingenting. Knestrømper...det kan jo ikke bli mer uskyldig.

Prat med henne du, så ordner det seg nok.

Skrevet

Jeg ville så absolutt hatt på meg knestrømper for hans skyld. Det er vel ikke unormalt å tenne på strømper? Avviker er du ihvertfall ikke.

Skrevet

Hvis dette var noe å rope avviker for, ja det er det hun som har et problem og ikke ts.

Skrevet
Kjøpte noen par knestrømper til sambo sist helg. Røde med hvite prikker, helhvite og et par regnbuestripete.

For det første så har du tydligvis ikke snakket med samboeren din.

For det andre. Når du først skulle kjøpe noen strømper så kjøpte du prikkete og regnbuefargede. Du burde i det minste ha startet med et par sorte eller hudfargede. Hadde samboer kjøpt det du kjøpte så hadde jeg nok bare ledd. Ikke noe sexy med det. Ensfargede derimot kunne jeg vært villig til å teste ut.

Skrevet

Og knestrømper som er så fint og da?

Synes det var en merkverdig reaksjon, og som folk har nevnt tidligerre her, er det jo ikke mye stress å ta på et par sokker... :P

Skrevet

Altså... mine assosiasjoner til knestrømper er: Småjenter eller gamle tanter. Jeg har IKKE lyst til å føle meg som noen av delene. Hadde typen kommet trekkende med knestrømper som de du beskriver, hadde jeg også satt meg på bakbeina. Jeg vil ikke ha sex hvis ikke jeg føler meg pen, fin, sexy osv, og knestrømper er noe av det mest usexy jeg vet om. Hadde nok ikke kalt ham avviker, men hadde ikke tatt ham seriøst heller. Hadde rett og slett trodd at han kødda.

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Fikk først bilder i hodet av sånne gyselige hudfargede som kjøpes på Rimi, det er ikke akkurat lekkert da......

Men - du hadde jo andre preferanser da og jeg sier som de fleste andre: Dette var da ikke noe å ta på vei for. Har hatt sex med dama hvor hun ikke rakk å trekke av strømpene og det var bare søtt det da ;) . Jeg dristet meg tilogmed til å si at hun var lekker med dem på og det falt i god jord!

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Hjelpes, jeg synest også hun tar på vei for absolutt ingenting. Knestrømper...det kan jo ikke bli mer uskyldig.

Prat med henne du, så ordner det seg nok.

Det kan jo være akkurat det som er problemet for henne. Knestrømper er jo noe småjenter bruker, og hva vet vel vi om hva slags asossiasjoner hun gjør seg og/eller hva slags historie hun har? Ageplay er sikkert ikke like moro for alle.

Gjest Pia 30.08.08
Skrevet

Hehe, synes ikke det var mye å ta på vei for akkurat! Du har nok bare en veldig konservativ dame her ja... Har vært med på mye verre en knestrømper :ler:

Jeg og en eks hadde faktisk en intern spøk som lød "Du skal ikke stole på noen som har sex uten sokker!"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...