chanell Skrevet 16. februar 2007 #1 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har planer om å kjøpe meg nye, men jeg vet ikke helt hvilke merker jeg skal satse på. Så da lurer jeg på hvile dere bruker, å er dere fornøyde?
gizmoo Skrevet 16. februar 2007 #2 Skrevet 16. februar 2007 De har mange bra koster på Body shop! Ikke så dyre heller.
Gulphild Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Christian Dior har bra koster. Mine nye favoritter.
Karamba Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har koster fra Glominerals, I.D. og Mac. Synes alle er bra til sitt bruk.
Gjest Tweek Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 jeg har en fra barry M, jeg børsten er knallgod. Bedre enn body shop. Husker ikke hvor mye jeg betalte men den var ikke så dyr, 150 kr kanskje.
chanell Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #9 Skrevet 16. februar 2007 Jeg var på et parfymeri i går, å da fikk jeg annbefalt YSL sine (veldig dyre), clinique sine og clarins sine make-up børster. Har noen av dere erfaring med disse merkene? Jeg blei veldig i tvil om hvilke jeg skulle satse på. Jeg har til nå hatt Lancome sine, men skal kaste de fordi at jeg er så lei av å plukke hår ut av annsiktet, men ellers så er de kostene myke å fine. Men nå har jeg hatt de endel år og et par har blitt ødelagte i skaftet.
Philippa Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har koster fra Chanel som jeg er veldig fornøyd med.
Luzi Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Jeg synes body shop sine er knall gode. spesielt øyenskygge kostene. (et tips som kanskje ikke har så mye å gjøre med dette emnet, rengjorte mascara børster med veldig tett "bust" på egner seg veldig godt til å børste øyenbrynene med så vel som en øyenbrynsbørste:) )
GoldenGlow Skrevet 16. februar 2007 #12 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har Kanebo børstene og en stor kost fra Body shop, er veldig fornøyd
Dizzy Skrevet 16. februar 2007 #13 Skrevet 16. februar 2007 Bruker koster fra Dior. Kanskje litt dyre, men absolutt verdt pengene!
Gjest Keycha Skrevet 16. februar 2007 #14 Skrevet 16. februar 2007 Den absolutt beste kosten til pudder og rouge er Chanel sin!
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2007 #15 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har et par koster fra gloMinerals, samt koster fra Body Shop. Den kosten jeg er mest fornøyd med, er en øyeskyggekost fra Make Up Store, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe flere koster derfra. Neste på lista er en ny kost til solpudder, og en liten øyeskyggekost. Men jeg bruker øyeskygge kanskje 1 gang pr. uke, så det er ikke så veldig høyt oppe på lista.
Salial Skrevet 16. februar 2007 #16 Skrevet 16. februar 2007 Dere som bruker koster fra Glo, synes dere kostene røyter? Føler at jeg plukker hår fra ansiktet i flere minutter etter å ha lagt sminke. Særlig kabukien røyter...
Gjest Deception Skrevet 16. februar 2007 #17 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har Ultrabrush fra Glo, og først røytet den ingenting, men nå, etter noen måneder, røyter den mer. Rougekosten min derfra er helt ny, så jeg vet ikke ennå hvordan den oppfører seg. Den er veeldig! liten, though. Men allikevel mindre enn "$#%&!-kosten fra Bare Escentuals.
onyx Skrevet 16. februar 2007 #18 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har et par koster fra gloMinerals, samt koster fra Body Shop. Den kosten jeg er mest fornøyd med, er en øyeskyggekost fra Make Up Store, så jeg tror jeg kommer til å kjøpe flere koster derfra. Neste på lista er en ny kost til solpudder, og en liten øyeskyggekost. Men jeg bruker øyeskygge kanskje 1 gang pr. uke, så det er ikke så veldig høyt oppe på lista. ← Kostene fra make up store er gode (geitehår har jeg hørt), men jeg irriterer meg grønn over at skaftet på den store kosten løsnet nesten med en gang!
Lola83 Skrevet 16. februar 2007 #19 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Jeg bruker de fra Make up store, Chanel og Clinique. Chanel er favorittene Endret 16. februar 2007 av Lola83
Rexina Skrevet 16. februar 2007 #20 Skrevet 16. februar 2007 (endret) Har pudder- og blusherkosten fra body shop. De er veldig gode Endret 16. februar 2007 av Rexina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå