Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hvem tror at sjalue mennesker er: Syk, utro eller normale? Hva tror du? Selv mener jeg det er en kombinasjon. Sjalusi er en normal følelse inntil en viss grad, men ofte er voldsom sjalusi bunnet i usikkerhet og at " på seg selv kjenner man andre" begrepet..
Nelle Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg mener at unormalt (les: syklig) sjalue mennesker har alvorlige forstyrrelser i sitt følelsesmønster.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Vel.. Er de siste mnd blitt veldig sjalu Men det kommer av at jeg har tatt min samboer i å være utro for ikke så lenge siden. Og usikkerheten om han vil gjøre det igjen "når" sjansen byr seg, gjør meg syk.. Tidligere var jeg aldri sjalu Tenk å ødelegge meg sånn som menneske, bare for litt spenning i hverdagen, når han sier at intensjonen hans aldri var å gå fra meg.. Han ble bare sjarmert av all oppmerksomheten og spenningen som fulgte med (kunne aldri tenkt seg til å ha henne som kone).. Ja da må man lure på hvilket hode noen tenker med
Gjest Hilde79 Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Tror at folk som er sjalu ofte har dårlige erfaringer selv. Det er min oppfattelse ettersom jeg har snakket med folk. Altså at de har tatt en kjæreste i å være utro, og at de har blitt brent av det. Det kan også komme av generelt dårlig selvtillit. Ekstremt, irrasjonelt sjalu personer er syke. De må få hjelp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå