Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 Hei alle sammen Jeg skal skrive en mail, og tipse om en web-side. Hvordan får jeg da adressen til denne "blå og uthevet", slik at det bare er til å klikke på den og så er du på den aktuelle siden? Kjempetakknemlig for svar :D håper dere forstod hva jeg mente Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 Hvis du bruker Outlook Express så tror jeg webadresser blir slik automatisk (evt. neste gang man bruker linjeskift) ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #3 Del Skrevet 21. februar 2003 Tusen takk for svaret, prøvde å sende en e-mail til meg selv for å prøve det ut, men det funket ikke skal det virkelig bli sånn automatisk?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
prinsesså Skrevet 21. februar 2003 #4 Del Skrevet 21. februar 2003 Skal du ha det sånn du kan klikke på det, tror jeg at det ikke virker for du må ha med hele adressen, eks http://www.kvinneguiden.no og ikkje www.kvinneguiden.no Prøv dette , og lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #5 Del Skrevet 21. februar 2003 Tusen takk for hjelpen :D nå fikk jeg det til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå