Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 Hei alle sammen Jeg skal skrive en mail, og tipse om en web-side. Hvordan får jeg da adressen til denne "blå og uthevet", slik at det bare er til å klikke på den og så er du på den aktuelle siden? Kjempetakknemlig for svar :D håper dere forstod hva jeg mente
Mrs. B Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Hvis du bruker Outlook Express så tror jeg webadresser blir slik automatisk (evt. neste gang man bruker linjeskift) ...
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #3 Skrevet 21. februar 2003 Tusen takk for svaret, prøvde å sende en e-mail til meg selv for å prøve det ut, men det funket ikke skal det virkelig bli sånn automatisk??
prinsesså Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 Skal du ha det sånn du kan klikke på det, tror jeg at det ikke virker for du må ha med hele adressen, eks http://www.kvinneguiden.no og ikkje www.kvinneguiden.no Prøv dette , og lykke til
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #5 Skrevet 21. februar 2003 Tusen takk for hjelpen :D nå fikk jeg det til!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå