dodle Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hei! Jeg har skaffet meg en tatovering på ankelen, og nå kurer jeg på hvor lenge jeg må vente med å barbere leggene? kan jeg bruke hårfjerningskrem oppå tatoveringen? Takknemlig for alle svar
Wildy Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 La det gro skikkelig! Ikke pirk og rot borti den, da blir den bare stygg. Hårfjerningskrem? Det jeg ikke.....Har bare tattiser på ryggen, jeg, hårfjerning har ikek vært aktuelt....
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Tar ikke så lang tid før såret er grodd, (er 9 år siden jeg tok min tattis på ankelen så jeg husker ikke, men hårfjerningskrem på et åpent sår vil ikke jeg anbefale i hvertfall. *auu*
Gjest Sativa Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Nei dropp hårfjerningskremen. Hadde vel styrt unna høvelen også, men det er sikkert ikke krise så lenge du ikke fjerner noe skorper under barbering.
aline Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 jeg ville ventet lengst mulig før jeg brukte hårfjerningskrem på en ny tattovering ja, au! jeg tok en forran på leggen, den grodde rimelig fort, så jeg kunne bruke ladyshaver ganske fort, men hadde ikke turt å bruke hårfjerningskrem på den like tidlig. det er ett sår som bør få gro i fred, ellers risikerer du at den blir stygg og arrete, det er ikke artig når man først har fått seg en tatovering man har ønsket seg.
dodle Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. februar 2007 takk for alle svar ja..jeg formulerte meg kanskje litt dårlig. Det jeg egentlig lurte på, var hvor lenge bør jeg vente til jeg barberer med høvel? Og kan jeg noen gang bruke hårfjerningskrem på tatoveringen senere i livet?
Amalie_85 Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 når det er helt grodd kan du bruke begge deler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå