Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert hvis du fant masse bilder av eksen(e) til din kjæreste, på kjæresten din sin pc? Her snakker vi ikke bare om vanlige bilder, men også nakenbilder...

Og hva hadde du følt dersom kjæresten din ikke var interessert i å ha noen bilder av deg og ham sammen, eller noen vanlige bilder av deg, men nakenbilder av deg, det vil han gjerne ha?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det at han hadde hatt bilder av eks-en på maskinen hadde jeg ikke reagert på i utgangspunktet. Men om han ikke ville kvittet seg med nakenbildene hadde det blitt verre.

Og nakenbilder av meg får han ikke ha på maskinen. Ikke aktuelt om så griser flyr.

Skrevet
Hvordan hadde du reagert hvis du fant masse bilder av eksen(e) til din kjæreste, på kjæresten din sin pc? Her snakker vi ikke bare om vanlige bilder, men også nakenbilder...

Bilder er greit nok, nakenbilder hadde jeg ikke helt forstått poenget med.

Og hva hadde du følt dersom kjæresten din ikke var interessert i å ha noen bilder av deg og ham sammen, eller noen vanlige bilder av deg, men nakenbilder av deg, det vil han gjerne ha?

Lurt på hvorfor i H han kun var interessert i bilder av den sexuelle biten av meg, men ikke i den mer påkledde. Er det kun sexen som er grunnen til at han er interessert i utgangspunktet?

Skrevet

Virker som om han tydeligvis har en fetisj for nakenbilder. Jeg ville aldri latt meg avbilde naken- man vet aldri hvor de havner.

Hadde han nektet å slette nakenbildene av sine ekser, hadde jeg synes han var lite sympatisk, og slettet de i sinne selv. Dere har et forhold og det er deg, ikke sine ekser han skal fokusere på.

Skrevet

Nakenbilder av ekser på pc'en?? Seriøst? Åh, når jeg leser sånt så blir jeg så glad for at jeg har den gutten jeg har!! :hjerte:

Dette burde du absolutt ikke akseptere. Ekser er ekser, er han ferdig med dem har han ingen grunn til å ha bilder av dem. Og nakenbilder?? Grøss...

Og jeg ville ikke slettet dem for ham, jeg ville heller gått fra ham om han ikke med glede slettet dem selv. Nei, jeg ville gått med en gang jeg hadde oppdaget dem jeg, med mindre han kunne forklare meg på en VIRKELIG troverdig måte at dette var en gammel fil han hadde glemt å slette.

Det er vel også ganske creepy å tenke på om din eks fortsatt skulle spare på nakenbilder av deg?

Skrevet

Jeg ville syntes det var respektløst av henne å ikke ha gjemt dem bedre...

Jeg ville mistenkt henne for å være interessert bare for å ville vise dem til andre nå eller senere.

Skrevet

Jeg ville spurt om hvorfor de lå der enda, og bedt han om å slette de. Det spørs jo om han har glemt de, om han ser på de ofte, om de bare ligger der uten å bli brukt, det kan være mange ting.

Nå er jeg gift da, så om jeg hadde funnet nakenbilder av noen andre hadde jeg spurt om hvorfor i helvete de var på vår pc, og om han ikke hadde slettet de hadde jeg gjort det selv og sikkert vært sur noen uker :forvirret:

Skrevet

For å legge til - det finnes ingen nakenbilder av meg. Jeg kunne sikkert latt min mann ta noen nå, men han er ikke interessert og det er vel like greit. Jeg er veldig glad for at ingen ekser har nakenbilder av meg... man vet jo aldri hvor de havner hen.

Og om en ny kjæreste ville ha nakenbilder og ikke vanlige bilder hadde han gått rett i søpla der han hører hjemme.

Gjest Gjest_Trådstarter_*
Skrevet

Jeg er skuffet over kjæresten min. Han bare maser om nakenbilder, men han vil ikke ha vanlige bilder av meg, eller bilder av oss sammen. :grine:

Kanskje han bare skal havne i søpla ja...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...