Gå til innhold

gubben på tur med jobben

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet

jeg hater jobbturer........og iallefall etter å ha lest her inne om hvor mye dårlige menn som finnes......

Men jeg skal jo stole på kjæresten min..........ikke sant? Men samtidig skal jeg jo ikke være naiv, for man kan jo aldri vite og mange er istand til mye........

:murvegg:

Han skal på langweekend til Hafjell med jobben. De blir ca 80 stykker, som gave for godt resultat forrige år. Skjønner jo litt at han har lyst, men liker overhodet ikke slike turer.

Han sier at selvfølgelig har jeg ingen grunn til bekymring, men det sier jo alle.

Livet er ikke enkelt, jeg finner det vanskelig å både stole på samboeren og samtidig ikke være naiv.................. :sur:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tror du kan slappe helt av, du er ikke alene om å ha den følelsen, det er helt naturlig å ville beskytte seg selv mot å bli såret. og man leser jo om veldig mye her inne, kanskje mer enn vi har godt av noen ganger. bare sørg for at det ikke går utover gubben din. de fleste mennesker fortjener å være uskyldig til det motsatte er bevist, og det er bedre å stole på noen og evt bli såret, enn å leve sammen med noen å være mistenksom. det blir slitsomt i lengden og mye vondere over tid.

han koser seg sikkert akkurat passe på mye på turen, og du har sikkert ingenting å bekymre deg for.

Skrevet

Husk at det er nettopp fordi noen har opplevd det at du leser om det her.

Min samboer er og på kurs av og til andre steder, og jeg er ikke redd lengre for at han skal være utro. Og derfor skriver jeg ikke om det. Jeg forteller ikke her inne at nå skal samboeren min på kurs og er borte i 3 dager og kommer bare til å være snill og grei. Så det er ikke alle menn som gjør dumme ting på turer.

Så prøv heller å tenk på noe annet.

Jeg skjønner godt at du blir usikker, jeg var det i begynnelsen. Men nå går det kjempe fint. Lykke til :klem:

Skrevet
Husk at det er nettopp fordi noen har opplevd det at du leser om det her.

Min samboer er og på kurs av og til andre steder, og jeg er ikke redd lengre for at han skal være utro. Og derfor skriver jeg ikke om det. Jeg forteller ikke her inne at nå skal samboeren min på kurs og er borte i 3 dager og kommer bare til å være snill og grei. Så det er ikke alle menn som gjør dumme ting på turer.

Så prøv heller å tenk på noe annet.

Jeg skjønner godt at du blir usikker, jeg var det i begynnelsen. Men nå går det kjempe fint. Lykke til  :klem:

Det har du rett i......man får høre om og lese kun det negative, og da blir man fokusert på det.....vi burde nesten starte en tråd hvor vi forteller positive ting:-)

Jeg tror nok ikke det skjer noe, men men blir litt skremt av alt man hører..........

Skrevet

litt mindre nervøs nå?

håper hvertfall det, vet hvordan følelse du sitter med. vært lenge sammen?

Skrevet

Tråden ryddet.

Scorpina

(mod)

Skrevet

Hva med at han går på jobb hver dag? Statistikken viser jo at jobben er det "farligste" stedet for innledning av nye forhold, med påfølgende utroskap.

Har du tenkt på det?

Skrevet

men det er ofye "trygge" omgivelser. det er der fra før når forholdet starter. men begynner det noen nye eller man bytter jobb oppstår ofte det samme problemet med slike følelser.

Skrevet
Det har du rett i......man får høre om og lese kun det negative, og da blir man fokusert på det.....vi burde nesten starte en tråd hvor vi forteller positive ting:-)

Jeg tror nok ikke det skjer noe, men men blir litt skremt av alt man hører..........

Det er vel nesten på samme måte som i media... Vi hører kun om drapene, krigene og voldtektene - de elendige forholdene på gamlehjemmene, de feilbehandlede pasientene, slemme innvandrerne, den udugelige ungdommen etc.

Men vi hører ingenting om alle de millionene av mennesker som lever i beste velgående, om alle de millioner av mennesker som opplever samarbeid og felles måloppnåelse, som lever lykkelig i fellesskap med sine nærmeste, som trives på gamlehjemmet, som får hjelp og blir friske - alle de millioner av fantastiske innvandrere som deler raust av sin kultur og væremåte med menneskene rundt seg, og all den flotte ungdommen som gjør en innsats både for sitt eget og andres liv - det være seg små eller store tinng i hverdagen.

Disse hører vi aldri om.

Det er ikke rart vi blir deprimerte.

Lag en nyhetskanal som kun formidler positive og gledesfylte nyheter.

Jeg er sikker på at det ville påvirke oss mennesker i en svært positiv retning. Det har noe med våre tanker, vår lykke, vår optimisme og håp for for liv og vår fremtid å gjøre.

Og kanskje vi da også ville orke å engasjere oss litt mer i de sidene ved vår verden som ikke er så hyggelig...

Skrevet

Det jeg pleier å gjøre når min mann reiser på jobbturer er å finne på noe gøy selv. Enten invitere venninner over til vinkveld, eller gå ut på byen eller noe. Så slipper jeg å tenke så mye på hva han holder på med.

Jeg tenker derimot aldri på om han er utro. Jeg stoler 100 % på han. Men det ingen kan styre er om de blir betatt og blir forelsket i en annen. Men det kan like godt skje på en bytur hjemme som på tur.

Nå er det ei på jobben hans som jeg vet han hadde et godt øye til tidligere, men likevel stoler jeg på han. Tror det er mest utseende han liker med henne. Men er jo fremdeles redd for at han faller for henne da. Men prøver å ikke tenke på det heeeele tida da.. :sjenert:

Gjest Vidvandre
Skrevet

Tror ikke du trenger å bekymre deg. Det blir nok bare turer i bakken og afterski med gutta :) Be ham ringe deg å fortelle hva han har gjort på og tenk positivt; og nyt å være litt for deg selv!

O/T

Han skal på langweekend til Hafjell med jobben. De blir ca 80 stykker,

Ånei, så mange. Streess! (jobber i Hafjell). :ler:

Skrevet

Synes det var et kjempebra tips å finne på noe selv! Har du en venninne som bor et stykke unna kan du f.eks benytte sjansen til å besøke henne den helgen, eller bare dra på byen med venninner, et eller annet så du har det så moro at ikke du får tid til å tenke på hva han driver med!

Og han gjør sikkert ikke noe galt, tror du skal stole mer på hvordan du kjenner ham enn på det du leser her inne. KG er et forum hvor man stort sett stiller spørsmål angående et problem, og da er det naturlig at det stort sett er det negative som blir fremhevet!

Bare sørg for å sende ham avgårde med en god følelse for forholdet deres, d.v.s. ikke noe krangling rett før han reiser, finn på noe gøy sammen dagen før, gjerne en superbra "runde i høyet" kvelden før så er det ferskeste minnet han har med deg bare positivt!! Blir han frista til noe da kommer han til å se for seg blide, søte, snille, sexy deg og tenke: "Nei takk, jeg har ALTFOR mye å miste..." Han kommer sikkert til å savne deg mens han er borte!

:klem:

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
Hva med at han går på jobb hver dag? Statistikken viser jo at jobben er det "farligste" stedet for innledning av nye forhold, med påfølgende utroskap.

Har du tenkt på det?

Vel, nå er ikke det å gå på jobb i seg selv ille, det er vel når alkoholen kommer inni bildet at ting oftest skjer. Derfor er det jobbturer jeg ikke liker.

Gjest Gjest_gjest_*
Skrevet
litt mindre nervøs nå?

håper hvertfall det, vet hvordan følelse du sitter med. vært lenge sammen?

Litt....:-) Vi har vært sammen i nesten 5 år, men endel frem og tilbake det ene året med at det ble slutt osv.....så jeg føler ikke at vi har det mest stabile forholdet.

Skrevet
Synes det var et kjempebra tips å finne på noe selv! Har du en venninne som bor et stykke unna kan du f.eks benytte sjansen til å besøke henne den helgen, eller bare dra på byen med venninner, et eller annet så du har det så moro at ikke du får tid til å tenke på hva han driver med!

Og han gjør sikkert ikke noe galt, tror du skal stole mer på hvordan du kjenner ham enn på det du leser her inne. KG er et forum hvor man stort sett stiller spørsmål angående et problem, og da er det naturlig at det stort sett er det negative som blir fremhevet!

Bare sørg for å sende ham avgårde med en god følelse for forholdet deres, d.v.s. ikke noe krangling rett før han reiser, finn på noe gøy sammen dagen før, gjerne en superbra "runde i høyet" kvelden før så er det ferskeste minnet han har med deg bare positivt!! Blir han frista til noe da kommer han til å se for seg blide, søte, snille, sexy deg og tenke: "Nei takk, jeg har ALTFOR mye å miste..." Han kommer sikkert til å savne deg mens han er borte!

:klem:

Takk:-)

Noe av problemet er at han skal bort helgen før også, og to helger etter....så det blir veldig mye helger alene, og jeg er litt redd for å "slite ut" vennene mine, siden jeg ikke har så mange nære veninner her.

Gjest Deception
Skrevet

Jeg er selv en sånn som reiser mye på konferanser og workshop i forbindelse med jobb, og selv om det ofte er alkohol inne i bildet (vin til maten, en øl ute etterpå), så må jeg si at det er det faglige som står i sentrum. De aller fleste er opptatt med foredrag de skal holde, å få snakket med de "riktige" personene osv, og sjekking og sex står nok veldig langt nede på prioriteringslista for de aller fleste.

Skrevet

Ånei, så mange. Streess! (jobber i Hafjell). :ler:

:ler:

Kjæresten min skal også til Hafjell snart, men de er bare ca. 20 stk.

Skrevet
Jeg er selv en sånn som reiser mye på konferanser og workshop i forbindelse med jobb, og selv om det ofte er alkohol inne i bildet (vin til maten, en øl ute etterpå), så må jeg si at det er det faglige som står i sentrum. De aller fleste er opptatt med foredrag de skal holde, å få snakket med de "riktige" personene osv, og sjekking og sex står nok veldig langt nede på prioriteringslista for de aller fleste.

Ja, han skal på en annen tur, og det er jobbrelatert, så den bekymrer meg ikke. Men denne turen er kun for gøy og fest, tror ikke det skal være noe faglig. Så det er det som plager meg litt. Det at det er en ren hygge tur............Jeg vet han ikke aktivt vil ta initiativ til noe tull, men det er mye som kan skje likevel. Forholdene ligger til rette for at alle er hyggelig og viser seg fra sin beste side og man er mere avslappet enn på jobb og i en litt annen stemning. Alle er innstilt på fest og gøy. Det hjelper ikke på uroen at vi ikke akkurat har hatt det mest aktive sexlivet i det siste..........Det gjør også sitt til at jeg er litt urolig. Men det går sikkert bra.

Skrevet

Men hvis du nå er litt urolig og føler at deres eget sexliv har stått litt i stampe den siste tiden - hva med å gjøre en liten innsats på det området før turen?

Har dere det bra sammen tror jeg sjangsene er enda mindre for at han skal falle for fristelser.

Skrevet
Men hvis du nå er litt urolig og føler at deres eget sexliv har stått litt i stampe den siste tiden - hva med å gjøre en liten innsats på det området før turen?

Har dere det bra sammen tror jeg sjangsene er enda mindre for at han skal falle for fristelser.

Det tror jeg du har rett i. Problemet mitt er bare det at jeg føler jeg må ta initiativ på alt i forholdet, og det er jeg litt lei. Men jeg har sagt ifra at det er litt letter for meg å sende han avgårde på en slik tur dersom vi har hatt det fint kvelden før og kost oss sammen, slik at jeg vet at han drar avgårde med gode følelser:-)

Han har også foreslått at vi skal ta en langweekend et sted i april sammen, siden han skal være borte 3 av 4 helger i mars.

Vi er litt skjevt fordelt når det gjelder sexlyst, jeg har mer lyst enn han, og det er både positivt og negativt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...