Tulipanpiken Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg var en tur på H&M i Karl Johan i dag og la merke til at de har fått inn endel kule klokker for gutter. Jeg trenger ny klokke, så jeg håper virkelig de skal få det inn på dameavdelingen også. Er det noen som har sett dette på de andre H&M-butikkene i Oslo? Tittet forresten på hm.com istad, og der var det bilde av flere dameklokker. Så det ser ganske sikkert ut som om det kommer noe sånt snart. Men jeg vil gjerne ha nå!!
*Ariel* Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke om klokker, men det kommer ihvertfall MASSE sko framover.
Karamba Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Ja, får håpe de tar inn klokker på dameavdelingen også! Trenger ny klokke....
Tulipanpiken Skrevet 16. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. februar 2007 Ariel, tenker du på dem det de ligger bilde av på hm.com, eller vet du at det kommer enda flere? Uansett veldig bra at de begynner å produsere sånne ting også... da får man billige, trendy sko til enhver anledning
*Ariel* Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 5 butikker i Norge vil få ca 50 ulike typer sko. Har ikke vært inne og sett hva som ligger på nett akkurat nå. Det er heller ikke sikkert at man har alle typene på en gang, det er vel heller slik at de 50 typene er fordelt utover våren. Prisene vil ligge mellom 198,- og 598,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå