Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en brun pen skjorte, med innstikk av sølv. Og når lurer jeg på hvilke bukser man kan bruke til denne. I hovedsak farver.

Kan jeg bruke sorte? Eller blir det "mørkt og trist"?

Jeg føler meg ute på litt tynn is, og vil gjerne ha noen gode tips. Skjorten er "mellombrun" (tror jeg blir beste farveangivelse)

Skrevet

Du kan bruke bukse i samme farge eller for eksempel pene mørke jeans. Jeg tror også at sort kan bli veldig fint, ikke alle liker sort og brunt sammen, men det gjør jeg.

Skrevet

Jeg synes lysbeige bukser er fint til brune skjorter jeg!

svart kan bli litt kjedelig,mørkt å trist ja..

Skrevet

Jeg synes det er fint med brunt og svart. En svart dressbukse med litt kult snitt og et par "frekke" sko for eksempel.

Beige ser også bra ut med brunt. Jeg ville ikke gått for jeans eller andre bukser med farger. :)

Skrevet

Jeg synes brunt og sort er stilig sammen.

Ellers er brunt og hvitt lekkert, men det er ikke alle som vil gå med helt lyse bukser om vinteren.

Men det har jeg egentlig aldri skjønt. Det må i tilfelle være at de blir så fort skitne når man går ut og inn av bilen. :ler:

Skrevet

Enig i hvite bukser ja:) det er fint!

Skrevet

Takk for alle tips :)

Angående hvite bukser: jeg har hørt at de ikke akkurat virker forminskende på min "låvedør" rumpe, så det kan hende jeg bare skal unngå det samme om det er vinter eller sommer;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...