Gulphild Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg hater mitt FLATE hår. Jeg bruker alt mulig rart for å liksom få litt volum Har prøvd skum, volumspray, sånn volumgreie i håret + føning opp-ned + rund fønebørste, volumsjampo, kuttet ut sjampo og andre ting. Bare fører til at jeg nesten driter i det. Hva skal jeg gjøre for å få litt vooluuum.
Arkana Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Hvis du har tykt/tungt hår skal det ikke så mye lengde til før håret blir tungt og henger flatt. Klipp det kortere og klipp det litt opp slik at det blir luftigere, da vil du også få mye mer nytte av volumshampoer o.l. Endret 15. februar 2007 av Arkana
skanky Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg har funnet en volumspray som virkelig funker, og det er denne fra Paul Mitchell. Du sprayer rikelig i hårrøttene på vått hår, og føner mot hårets retning (altså hodet opp-ned-metoden). Jeg har tynt, flatt hår, men med denne sprayen blir det så mye volum at det ser ut som jeg har absurd mye og tykt hår. Det faller litt sammen i løpet av dagen da, men likevel.. bra produkt! Pøs på med en god hårspray etterpå. Minuset er at den er litt stiv og klissete, men det er vel kanskje også derfor den funker. Bruker den også i hårrøttene på luggen, for å få den til å ligge riktig vei hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå