Gå til innhold

hvilken bil har dere?

Fremhevede innlegg

Skrevet
1,2 på langkjøring ;)

Det er mye. Touranen vår bruker mellom 0,5 og ,06 på mila.

Videoannonse
Annonse
Gjest rabrabara
Skrevet

Jeg har en MGB GT, 1975. Den er blå-lilla og veldig pen og se på. Så har vi familiebil, da.

Skrevet
Det er vel bare ett sted i landet man sier "humpler" for fartsdumper  :ler:

Sier man det bare her? Hvor mener du?

*Nysgjerrig* :ler:

Skrevet

Har en CRV 2006-modell ... den desidert beste bilen jeg har eid.

• 10 måneder senere...
Gjest Gjest_TOM_*
Skrevet
Har en ford focus 2007 modell. Stasjonsvogn og mørk grå i farge. Veldig fin, bekvem, og billig i drift.

Har maken bare i svart, litt problemer med skilt lys bak, du bør sjekke det.

Nydlig bil å se på og kjøre.

Skrevet

Har BMW og Chevrolet vi :)

Skrevet
Jeg og samboer har; 85 mod nissan patrol, 95 mod opel omega, 2 stk 76 mod opel ascona, 71 mod opel kadett ;)

Phu... ser at noen slår meg på årsmodell. Min bil er en 1987 modell Subaru GL (4WD). Valgte det fordi det er en firhjulstrekker, dessuten ser den i grunn helt rå og strøken ut ut til tross for alder. Litt herkete å skaffe deler til den når noe ryker, men håper den overlever såpass at den kan bli en veteranbil med tid og stunder. Er glad i den gamle kjerra mi, jeg :rødme:

Gjest Spadamen
Skrevet

Eg har ein lilla mercedes 190. Har den først og fremst fordi den går billig. Men eg syns den er litt pen og. Kjærleik gjer blind :rødme:

Skrevet (endret)

Vi har to biler... "Konebilen" er en 97' Hyundai Coupe... Veldig upraktisk for mer enn to pers,men vi har ikke barn så da går det greit... Så er det "konebil" nr.2 (konebil når jeg får kjøre :) ) som er en 98' Subaru Impreza GT .. Sånn Petter Solberg bil... Går godt godt :)

Men de blir vel begge skiftet ut i stasjonsvogn når det begynner å sprette barn ut av meg :fnise: Og da blir det vel Subaru Outback..

Endret av dinedama
Skrevet

BMW 530D, 2003 mod. Chippet til 223 hk, bruker 0,46 på langkjøring.

Den er billig i drift, og nydelig å kjøre!

Skrevet

Vi har en BMW 523 ia 2000 modell(tror jeg :fnise: )..

Det er min kjære som har står for bilkjøp her. For jeg har ikke peiling på bil. Men jeg elsker at den har automat gir.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...