Gjest Flau utlogget Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er skikkelig, skikkelig føkket i hodet for tiden. Dvs. de siste par-3 dagene, egentlig. Min vanligvis så kjærlige og omtenksomme kjære har oppført seg fraværende, uinteressert, egoistisk osv. Og jeg har ikke fått noe oppmerksomhet i det heletatt. Jeg er vant til at vi snakker sammen på telefonen hver eneste dag (avstandsforhold pga studier), at han forteller meg at han elsker meg, tenker på meg og savner meg. Men de siste dagene har han bare vært mentalt fraværende, og jeg får liksom ikke noe svar på hvorfor. Jeg har forsøkt å si at jeg blir lei meg når han er slik som nå. Han later bare som han ikke vet hva jeg snakker om. Men han pleier jo alltid å ta seg tid til å høre hvordan jeg har det og hva jeg driver med og tenker på etc, enten det er sms eller telefonsamtale eller msn. Jada, jeg vet at det sikkert ikke er det mest interessant i verden å snakke om meg, men det er jo slik vi har hatt det all den tiden vi har vært sammen, og han har alltid vært interessert i å høre på det jeg har å si. Når jeg har vært uttafor og lei meg tidligere så har han alltid spurt og gravd til han kom til bunns i hvorfor jeg er trist, og vært oppriktig engasjert. Vi hadde avtalt at jeg skulle besøke han i helgen, men siden han har vært så rar de siste dagene, så ble jeg i tvil på om jeg har lyst til å dra, så jeg sa at jeg ikke kommer til å komme allikevel. Han svarte bare ok, du får komme en annen gang istedet,da. Ikke noe som tydet på at han syns det er trist at jeg ikke kommer eller noe. Jeg vet ikke om det er jeg som overdriver pga PMS eller noe. Ville jeg ha reagert på denne måten om jeg ikke var inne i den siste syklusuken min? Jeg aner ikke. Alt jeg vet er at jeg er lei meg, og at han ikke hører på meg eller forstår hva jeg snakker om, og så gir jeg opp å forklare fordi det gjør meg så lei meg og nå tror jeg jaggu at jeg må grine litt også. Jeg er overfølsom og patetisk. Det er det jeg er. Men jeg klarer ikke la vær heller.
Akasha Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 PMS kan få en til å bli overfølsom, irrtabel, sur, tverr og både lei seg og deppa. Om du pleier å bli slik når du er i den aktuelle perioden så kan det jo absolutt være du som overreagerer på noe som vanligvis ikke er slik. Er det ikke tilfellet så kan det jo være noe annet, at forholdet har forandret seg i det siste, at dere er inne i en dårlig periode, er slitne etc etc...
Tabris Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Hvis han virket fraværende og rar så kan det jo være at han har et problem eller noe han tenker på. Da er det kanskje din tur å lytte til ham og gi ham støtte. Kanskje det hadde vært lurt å besøke ham i helgen likevel, for å da lettere kunne snakke om det, evt. finne ut om det er noe han tenker på?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå