Ann Forup Skrevet 21. februar 2003 #1 Del Skrevet 21. februar 2003 hei er der nogen her inde som ved hvad en gine hedder på norsk og hvor jeg kan få fat på en en gine på dansk er en krop til at justere så man kan sy tøj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lisa* Skrevet 21. februar 2003 #2 Del Skrevet 21. februar 2003 Er det en sånn som dette du mener?: http://www.ingelise.net/showpage.asp?ID=11...localref=1#s152 Er ikke istand til å komme på om det har ett bestemt navn som er det riktige, men jeg kaller det byste, eller prøvebyste eller prøvedukke. Den kan kjøpes på linken over, men de er jo svinedyre, så det kunne jo være en idé å prøve å få tak i en brukt kanskje? Større sybutikker har sikkert også mulighet til å skaffe det. *Lisa* -som også ønsker seg en! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
starie Skrevet 21. februar 2003 #3 Del Skrevet 21. februar 2003 Jeg har også hørt at folk har kalt den prøvetorso.. (en dame i en bunadsbutikk). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå