Dior Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Sliter litt jeg.Er meget mange merker ute pa markedet for tiden. Skal bestille en ny kajal. Le Crayon Yeux fra chanel Le Crayon Khol fra lancome Modelco color box eye liner Er veldig kresen.Vil at den sitter hele dagen.Og kan ha den bade pa vatkanten,under og over oyet. 10000 takk for et raskt svar.....
Dior Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #2 Skrevet 15. februar 2007 ingen som kan hjelpe meg velge mellom disse tre?
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 (endret) jeg har den fra lancome, og er ganske fornøyd med den, men vet ikke hvordan den holder på våtkanten (er noen år siden jeg brukte kajal der, og da syntes jeg ikke noen kajaler holdt mål/ble fort borte). Endret 15. februar 2007 av Fruktfat
MBelucci Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Sliter litt jeg.Er meget mange merker ute pa markedet for tiden. Skal bestille en ny kajal. Le Crayon Yeux fra chanel Le Crayon Khol fra lancome Modelco color box eye liner Er veldig kresen.Vil at den sitter hele dagen.Og kan ha den bade pa vatkanten,under og over oyet. 10000 takk for et raskt svar..... ← Modelco color box eye liner er innbygd spisser,er bra på den måten.Og den sitter lenge oxo. Lancome er favoritt til mange her. Men favoritt er absolutt le crayon yeux fra Chanel.Kjøpte denne for bare noen dager siden.Og jeg elsker denne.Den er lang holdbar.Fin/lett å legge på. Lykke til videre i jakten på den perfekte kajalen....
escada Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 den fra lancôme er super! knallsterk farge og holder lenge
Rexina Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Jeg liker også Lancome, men det er den eneste dyre sorte eyelineren jeg har prøvd, så har ikke noe å sammenligne den med desverre.
GoldenGlow Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 ModelCo eller chanel hadde jeg valgt tror jeg. men Lancome er jo også så bra... Vanskelig valg! Men ModelCo er så kjekk med innebygget spisser!
Nelle Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 På våtlinja er det aller beste en liten krukke ekte øyekull fra f.eks Marokko. Veldig lett å ta på når man bruker en liten spesialpinne, og det sitter som støpt - men uten å se unaturlig hardt ut. Jeg har helt sluttet å bruke kajal på våtlinja etter at jeg kom over dette kullet.
Susannah Skrevet 16. februar 2007 #9 Skrevet 16. februar 2007 På våtlinja er det aller beste en liten krukke ekte øyekull fra f.eks Marokko. Veldig lett å ta på når man bruker en liten spesialpinne, og det sitter som støpt - men uten å se unaturlig hardt ut. Jeg har helt sluttet å bruke kajal på våtlinja etter at jeg kom over dette kullet. ← Ikke for å kuppe tråden her, men hvor får du tak i det? Bare i Marokko? Finnes det ikke i vestlige sminkebutikker?
Gjest Fruktfat Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 forresten, jeg har en en kajal fra elisabeth arden, den sitter faktisk litt bedre enn lancome sin!
taliee Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 bruker den fra lancome jeg og, bruker den ikke på våtkanten selv.. men funker som bare det som kajal
Tulipanpiken Skrevet 17. februar 2007 #12 Skrevet 17. februar 2007 Jeg brukte tidligere den fra Lancome og var veldig fornøyd! Tror jeg skal begynne å bruke den igjen, jeg...
minienthe Skrevet 17. februar 2007 #13 Skrevet 17. februar 2007 Ikke for å kuppe tråden her, men hvor får du tak i det? Bare i Marokko? Finnes det ikke i vestlige sminkebutikker? ← abbonere på denne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå