Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg som trodde at det å være singel skulle være enkelt og problemfritt...den gang ei :grine:

Saken er...møtte en fyr ved juletider. Vi rota og koste oss, men så fikk han panikk og synes alt var skremmende....oki :overrasket: Vi avslutta det, og alt var normalt....jeg deita en fyr et par ganger like etter dette, men det funka ikke....plutselig blir han første veldig interessert igjen....han flørter og tuller, jeg spiller dum....så en dag på fylla (selvsagt), ville han at vi skulle begynne på nytt, men litt roligere (vi kommer begge rett ut fra et forhold).....

Så vi blir da enige om dette...fyren er ekstrem travel, så jeg ser ham sjeldent. Han svarer så og si aldri på meldinger, og det kan gå et par dager mellom hver gang vi prater...nå er jeg ikke hodestups forelska i ham (mye fordi jeg holder avstand fordi han tar så lite intiativ)......

Jeg er helt klart den aggressive parten; sender kinkige meldinger, inviterer ham over etc....det er en av de tingene han sier han liker med meg, men jeg er også veldig direkte og utfordrende. Ja, det er kanskje skremmende, men dette visste han da første gangen vi rota rundt; HAN ville at vi skulle begynne på nytt :frustrert:

Så...nå har vi ikke snakka på en uke....men hva får jeg vite? At han var på lunsj med en kompis og eksen(!!!!) Ikke at jeg er sjalu på henne, men det er da rart at han klarer å presse tid inn til henne og ikke meg? De 30 minuttene han spiste med henne er mer enn jeg har fått på en uke.... :sur:

Så nå merker jeg at jeg er i ferd med å trekke meg unna dette maset. Fyren vet jo faen ikke hva han vil!!! :frustrert:

Geez....er det virkelig så komplisert? Jeg er pen, morsom, drikker og danser i helgene, tar vare på dem jeg er glad i......har mye å bidra med....er det derfor jeg er så intr. i denne fyren? Fordi han ikke gir meg den oppmerksomheten jeg er vant med? Er det det som driver meg?

Har allerede blitt bedt ut på flere dater(av edrue pene menn)....men er ikke klar for noe forhold på den måten. Det var derfor det var så perfekt med denne fyren...han og vil ta det stille og rolig...men hallo????

Vi trenger da ikke å gå tilbake i tid heller :forvirret:

Mannen får sex, mat og frihet(!!!!) Hva mer er det mannfolk trenger????????

Takk for dere som orka å lese :ler: En smule frustrert her....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er i AKKURAT samme situasjon som deg og vet hvor frustrerende det er!! :murvegg:

Jeg har igrunn bestemt meg etter noen måneder med frem og tilbake med at jeg skal gi blaffen i denne fyren som ikke respekterer meg nok og som tydeligvis ikke kan noenting om vanlig folkeskikk.

Neste gang han kommer krypende får han bare krype videre og bli noen andre sitt problem.

Det finnes nok av hyggelige kjekke mannfolk med lengre sosiale antenner.

:ler:

Skrevet

Krype videre ja :ler: Utrolig bra sagt!

Nå er det sånn at han har fortalt meg veldig mye intime detaljer om livet sitt, så jeg vet at han stoler på meg....han forlot eksen pga. meg(!) Jadda...det er bare at vi er så ufattelig tiltrukket mot hverandre, men det virker som om vi fungerer bedre sammen når vi ikke er involert.... :roll: Håpløst...men kjenner jeg er drittlei nå....skal ikke ta noe kontakt, og i dag burde jeg ikke snakke med ham kjenner jeg...da vil jeg nagle ham til veggen og kryssforhøre fyren :ler:

Vet at han er travel, men det koster da ikke så fordømt mye å sende en jævla melding i ny og ne??????? :frustrert:

Oki...*puste*

:sprettoy:

Gjest Fjellsippa
Skrevet

Glem fyren, og si ja til noen av de andre som har invitert deg på date. Han er tydeligvis ikke nok interessert i deg, men hvis han får mat og sex er han kanskje fornøyd. Det er imidlertid ikke du, så kutt ut tvert.

Skrevet

Hmmm...ja...det er vel det jeg burde gjøre... :sjenert:

Hva er det med menn egentlig? Rare dyr :klaske:

Skrevet

Nei, mannfolk er vanskelige å skjønne seg på. Men det virker som om noen aldri blir mer enn 19 år i hodet sitt!! :ler:

De som er av det håpløse slaget får noen andre ta seg av..

Skrevet

Synes menn er ganske enkle jeg ;)

Ett menneske som bryr seg vil alltid prioritere deg, ha tid til deg og ikke gjøre deg frustrert ;)

Skrevet
Krype videre ja :ler: Utrolig bra sagt!

Nå er det sånn at han har fortalt meg veldig mye intime detaljer om livet sitt, så jeg vet at han stoler på meg....han forlot eksen pga. meg(!) Jadda...det er bare at vi er så ufattelig tiltrukket mot hverandre, men det virker som om vi fungerer bedre sammen når vi ikke er involert.... :roll: Håpløst...men kjenner jeg er drittlei nå....skal ikke ta noe kontakt, og i dag burde jeg ikke snakke med ham kjenner jeg...da vil jeg nagle ham til veggen og kryssforhøre fyren :ler:

Vet at han er travel, men det koster da ikke så fordømt mye å sende en jævla melding i ny og ne??????? :frustrert:

Oki...*puste*

Det er alltid en overgang når det blir mer alvor. En kjenner mer på følelsene sine, og hva som er "skummelt" med det nye. En føler også at den andre og en selv er mer forpliktet, og en har større forventninger til hverandre.

Spørs om det er det som skremmer ham litt, ettersom han (og du) nettopp har gått ut av et forhold. Hvor nettopp plikter og forventninger er en del av dealen.

Jeg tror du gjør rett i å trekke deg litt tilbake. La ham få savne deg litt nå, vær laidback. Begynner du å pushe, vil han gå motsatt vei.

Skrevet (endret)

Vi er så enkle, atte. Alle som en.

Endret av Bobcat
Skrevet
Synes menn er ganske enkle jeg ;)

Ett menneske som bryr seg vil alltid prioritere deg, ha tid til deg og ikke gjøre deg frustrert ;)

Det er ikke alltid sant.

Et menneske som bryr seg, men som nettopp har gått ut av et forhold,har bagasje som må bearbeides. Dette kan være til hinder for at han prioriterer henne, og har tid til henne.

Å generalisere sånn som du gjør, er å se ting litt for enkelt.

Ikke alle som passer inn i dine forventninger og standarder.

Gjest Gjest 1
Skrevet
Mannen får sex, mat og frihet(!!!!) Hva mer er det mannfolk trenger????????

:fryser:

Det lille udefinerbare ekstra som gjør at verden plutselig åpner seg på en ny måte og virker utfordrende og uendelig?

Skrevet
Det er ikke alltid sant.

Et menneske som bryr seg, men som nettopp har gått ut av et forhold,har bagasje som må bearbeides. Dette kan være til hinder for at han prioriterer henne, og har tid til henne.

Å generalisere sånn som du gjør, er å se ting litt for enkelt.

Ikke alle som passer inn i dine forventninger og standarder.

Hva vet du om mine forventniger og standarer? Man vil jo gjerne være med en man bryr seg om ikke sant? Jeg mente det generellt sett.

Skrevet
Hva vet du om mine forventniger og standarer? Man vil jo gjerne være med en man bryr seg om ikke sant? Jeg mente det generellt sett.

Dine forventninger sa du jo noe om her. Du var ganske tydelig på det.

"Synes menn er ganske enkle jeg

Ett menneske som bryr seg vil alltid prioritere deg, ha tid til deg og ikke gjøre deg frustrert"

og ja, du generaliserer veldig, og det forteller meg om et litt for enkelt syn på verden.

Skrevet

Nå er det sånn at han sa til meg for en stund tilbake ( en stund etter at vi avslutta det, men før vi begynte på an igjen) at han ikke skjønte hvorfor han fikk panikk...han hadde aldri fått det med en jente før....han sa også at det pleier å ta tid for ham å bli forelsket (selv om de er vanskelig for meg å definere hva han mener med det....virker som om ham mener at når han er forelska så er det kjæreste som er tingen)

Han er SÅÅÅ der når vi først er sammen...bare et eneste stort glis, jatter og tuller...snakker om det meste,ler masse....ser oppriktig ut som om han trives i selskapet mitt....men så trekker han seg unna igjen... :forvirret:

Han er som et virus jeg ikke klarer å knekke(!!!!!) :forkjola::sur:

Men; igjen....han gikk fra eksen nettopp fordi han hadde så sterk tiltrekningskraft mot meg....ikke ville han tilbake til henne da vi avslutta det heller....men jeg vet han prater med henne og møter henne i blandt. Tror ikke det er noe der, men synes det er en merkelig greie allikevel....

Klart; han spurte meg ut da vi var i ferd å begynne igjen; om jeg hadde truffet en fyr. Jeg sa som det var; Ja, men at jeg ikke var intr. og avslutta det. Det er det mest direkte han har vært med meg. Han spurte meg rett ut om jeg traff en annen. Så spurte jeg hva han ville med meg....han ville bli bedre kjent med meg. Oki....så blir vi det da...

Men åssen i helvete skal vi bli bedre kjent når du aldri tar kontakt da din erkedust :frustrert:

Skrevet
Dine forventninger sa du jo noe om her. Du var ganske tydelig på det.

"Synes menn er ganske enkle jeg 

Ett menneske som bryr seg vil alltid prioritere deg, ha tid til deg og ikke gjøre deg frustrert"

og ja, du generaliserer veldig, og det forteller meg om et litt for enkelt syn på verden.

Og det igjen forteller meg mye :)

Gjest Maxagaze
Skrevet
Vi er så enkle, atte. Alle som en.

Vi er enkle. Når vi spiser tenker vi på mat, når vi har sex tenker vi på sex, og når vi sover tenker vi på ingenting..

Skrevet

Mystiq:

Garantert ikke det svaret du ønsker deg, men jeg må si jeg humrer litt av innleggene dine. Det er ikke et hint om at du er frusteret iallfall, det er klar tale :)

Men det jeg tror en del mennesker (inkludert meg selv) bør bli litt flinkere til er å definere hva man selv vil. Hva vil vi sammen med de menneskene vi omgir oss med. Finner man ut det så er det lettere å finne ut om man godtar den andres måte å omgås på. Gjør man ikke det er det kanskje like greit å gjøre seg ferdig med det hele og gå videre (ja, for det er jo kjempelett :ler: ) Kan du leve med at han er fra og til? Hvis ikke er det vel bare å si at du forventer at neon som vil bli kjent med deg skal bruke litt tid sammen med deg, og hvis han går med på det får du ta det fra der igjen. (osv)

Må si det ikke frister sånn voldsomt å sparke seg selv litt mer ut på sjekkeren når man hører slike historier som det her ;) men, et sted må man vel begynne :ler:

Skrevet

Ja, lurer litt på hva det er du egentlig vil. Være kjæreste eller knullekompis? Du har jo et luksusproblem, når du hevder at det er andre " edrue pene menn" som vil bli bedre kjent med deg.

Dere er noen merkelige vesener..

Nice guys always finish last?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...