Gå til innhold

Dere som bruker hairextension

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg synest håret mitt er så tjafsete på "slutten" av håret kan man si etter at frisøren tynnet det mye ut når jeg brukte batistone extension, altså det med tape..

Jeg lurer nå på og feste på desse buntene for og gjøre håret mitt fyldigere hele veien for og si det sånn.. :):)

Tenkte at 50 stk. ville være nok, en bunt koster 40 kr, så det kommer på 2000kr. Er dette en grei pris eller?? hva koster deres extension?

Takker for svar ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det da hos frisøren? Om det er det, så er det en helt grei pris ja :)

Skrevet

Ja det er hos frisøren, hvor mange bunter er egentlig vanlig når man skal ha full lengde på hele håret?

Skrevet

Kjøp heller på qxl å få 200 punkter+tang til 1300kr..kjempeenkelt å sette det på selv, med litt hjelp av en vennine og utrolig bra hår:) mere fornøyd med det jeg kjøpte hos hun der på qxl enn jeg var da jeg satt på hos frisør..

Skrevet

heidipia, er de smeltetengene du får på qxl bra??

Skrevet

Tror nok du kan bli lurt, men hun jeg kjøpte hos hadde iallefall veldig bra tenger:)...hun hadde også bare positive karakterer på håret og tangen..

Skrevet

Hm... kanskje jeg skal prøve det next time... men er det helt umulig å få det til alene eller?

Skrevet
Jeg synest håret mitt er så tjafsete på "slutten" av håret kan man si etter at frisøren tynnet det mye ut når jeg brukte batistone extension, altså det med tape..

Jeg lurer nå på og feste på desse buntene for og gjøre håret mitt fyldigere hele veien for og si det sånn.. :)  :)

Tenkte at 50 stk. ville være nok, en bunt koster 40 kr, så det kommer på 2000kr. Er dette en grei pris eller?? hva koster deres extension?

Takker for svar  ;)

Syns 50 stk hørtes veldig lite ut, da vil jeg tro resultatet ikke vil bli naturlig. Når jeg satt på hod frisør så måtte jeg betale 8000kr iallefall. Har heller aldri hørt om noen som har betalt så lite hos frisør. Husk å forsikre deg om at det er ekte hår du får:)

Skrevet
Hm... kanskje jeg skal prøve det next time... men er det helt umulig å få det til alene eller?

Ja er jo litt vannskelig å se sitt eget bakhode...Så du må ha hjelp, men trenger ikke å ha gjort det før...får med en bra brugsannvisning som selgeren hadde laget selv med bilder steg for steg også:)..

anni_12 var brukernavnet tror jeg. så om du søker på det på qxl så får du opp auksjonene hennes. Er iallefall kjeeempefornøyd:)

Skrevet

Vet du hvor lenge de sitter i? Når jeg tok extensions hos frisør holdt det seg supert i hele 9 mnd uten at noen falt av.. Men til en helt annen pris selvfølgelig :)

Skrevet

Har sett en del på finn.no der de selger extension med smeltestang til en rimelig penge, de påstår også at det skal være ekte hår... Men jeg aner jo ikke hvordan jeg skal få det til...Tror ikke jeg kjenner noen som kan gjøre det for meg heller, har ei vennine som er frisør...Men tror neppe hun vil gjøre noe slikt siden det er henne som eventuelt skal sette de 50 buntene på meg....

Åååh! kunne ønske jeg hadde en hobby frisør til vennine! :grine:

Skrevet
Vet du hvor lenge de sitter i? Når jeg tok extensions hos frisør holdt det seg supert i hele 9 mnd uten at noen falt av.. Men til en helt annen pris selvfølgelig :)

Det vil jo begynne å falle av litt etter hvert, men det sitter vell egentlig til du tar det ut. Men 9 mnd?? det er ikke bra...det er annbefalt å ha i extension max 6 mnd i gangen p.g.a slitasje på eget hår.

bruker å ta det ut etter 5-6 mnd jeg, har kjøpt en tre ganger på qxl

Skrevet
Har sett en del på finn.no der de selger extension med smeltestang til en rimelig penge, de påstår også at det skal være ekte hår... Men jeg aner jo ikke hvordan jeg skal få det til...Tror ikke jeg kjenner noen som kan gjøre det for meg heller, har ei vennine som er frisør...Men tror neppe hun vil gjøre noe slikt siden det er henne som eventuelt skal sette de 50 buntene på meg....

Åååh! kunne ønske jeg hadde en hobby frisør til vennine!  :grine:

Same dama som jeg kjøper med på qxl, selger også på finn:)...å du kan bare få en helt vanlig vennine til å gjøre d...er suuper enkelt:)...vennina som bruker å sette det på meg, hadde aldri gjort det før men vi begge ble overasket over hvor lett det er:) jeg bruker å sette på henne også...Med hun jeg kjøper hos får du en brugsannvisning som viser steg for steg med bilder hvordan det gjøres..Har akkurat satt på meg hår igjen nå og er kjeempefornøyd iallefall:)

Skrevet
Same dama som jeg kjøper med på qxl, selger også på finn:)...å du kan bare få en helt vanlig vennine til å gjøre d...er suuper enkelt:)...vennina som bruker å sette det på meg, hadde aldri gjort det før men vi begge ble overasket over hvor lett det er:) jeg bruker å sette på henne også...Med hun jeg kjøper hos får du en brugsannvisning som viser steg for steg med bilder hvordan det gjøres..Har akkurat satt på meg hår igjen nå og er kjeempefornøyd iallefall:)

Hva heter hun dama på finn. no da? :)

Skrevet
Hva heter hun dama på finn. no da?  :)

Bare å søke på Heidi:)

Skrevet

Hvor mange bunter er vanlig å sette på da? 100? 200? Er det ikke en liten fare for og skade håret når en gjør det selv?? Får slike skrekk tanker jeg om at håret svir bort og slik når jeg står på badet og skal smelte in desse hår buntene... :ler:

Skrevet

Mange frisører har sagt til meg at det gjør ingenting om extensions sitter lenger i enn de skal. Når jeg har extensions så skader jeg håret mitt veldig lite pga at da bruker jeg aldri rettetang eller krølltang fordi det er så fint sånn som det er. Men til vanlig bruker jeg endel oppi, altså uten extensions...

Skal kjøpe hår på qxl tor jeg:)

Skrevet
Mange frisører har sagt til meg at det gjør ingenting om extensions sitter lenger i enn de skal. Når jeg har extensions så skader jeg håret mitt veldig lite pga at da bruker jeg aldri rettetang eller krølltang fordi det er så fint sånn som det er. Men til vanlig bruker jeg endel oppi, altså uten extensions...

Skal kjøpe hår på qxl tor jeg:)

Hvor mange bunter bruker du? Og hvor langt er ditt eget hår?

Lurer på om jeg skal slå til jeg også å kjøpe på finn.no eller qxl, men vet ikke om jeg skal kjøpe 100 stk eller 200 stk....

Skrevet

Når jeg tok hos frisør så tok jeg 85, og det var maaaaasse hår det :) For min del er det mer enn nok med 100... Jeg har langt hår, ca litt nedom skuldrene. Men håret mitt er så tynt at det er deilig å få litt tykkelse på det ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...