Gå til innhold

Er oralsex så viktig?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Kommer jo an på personene. Å avslutte forhold pga ingen oralsex er for dumt.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gorgonzola
Skrevet

Svar på spørsmålet ditt: JA!

Oralsex er veldig viktig, sårlig som forspill.......

Vi har en 70/30 fordeling på slikking/suging og det er ypperlig synes jeg.

Å bli sugd er ikke et must for meg men en tunge eller trutmunn på ballene mine derimot............. oh la la!!! :hjerter:

Skrevet
Kommer jo an på personene. Å avslutte forhold pga ingen oralsex er for dumt.

Det er jo din mening. Jeg syns ikke det er for dumt å avslutte et forhold av den grunn. Det spørs jo hva slags forhold det er snakk om.

Da jeg møtte mannen min var jeg som sagt bortskjemt med oralsex. Jeg elsket det i mitt tidligere forhold - var rett og slett avhengig av det. Med en gang jeg møtte han som jeg nå er gift meg visste jeg at dette kom til å vare. Vi gikk inn i et fast forhold fra dag 1.

Om jeg gifter meg med en mann jeg vet ikke gir oralsex vet jeg jo også at jeg aldri mer kommer til å få oralsex. Såklart kan jeg ha sex med andre, såklart kan forholdet ryke eller han dø eller noe sånt, men i utgangspunktet skal ekteskapet vare leeeeenge. Da må jeg leve leeeeeenge uten oralsex. Og det er jeg ikke interessert i.

Summa sumarum - jeg ville ikke ha fortsatt forholdet med min mann om jeg fant ut på et tidlig tidspunkt at han ikke likte oralsex. Fordi det er viktig for meg.

• Liker 1
Skrevet

Jeg var sammen med en type som var heller dårlig på oralsex. Jeg dumpet ham ikke av den grunn, men det var et stort savn!!! Var nesten glad da det ble slutt av andre gunner. Og nå som jeg har funnet en som slikker som en gud og åpenbart elsker det - så skjønner jeg ikke at jeg i det hele tatt vurderte å leve uten. Kommer ikke til å gidde noen flere ganger i livet. Nesten et spørsmål om å ha et sexliv i det hele tatt.

Skrevet

Kunne nok ikke vært i et forhold hvor det var ikke- eksisterende. Så ville derfor ikke gått inn i et forhold med en som ikke ville gjort det.

Ingen unnskyldning for utroskap eller å dumpe noen av den grunn, men vet man et dette er viktig for en så går man vel ikke inn i et forhold for så å være utro eller gjøre det slutt på grunn av det?

Da burde man trolig tenkt seg om før man involverte seg i første omgang.

Har man visse preferanser får man holde seg til de og ikke grave seg ned i ettertid for at man ikke får det som man vil ;)

• Liker 1
  • 4 uker senere...
Skrevet

Jeg kunne nok ha levt i et forhold uten oralsex men jeg hadde savnet det VELDIG! Både det å gi og ta... er himmelsk deilig! min samboer er veeeeldig god på det da og vi gjør det hver gang vi har sex... men det er med dette som med allt annet. enten liker du det ikke eller så gjør du det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...