Gjest afrodite1980 Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 vel,jeg hater rett og slett trange og sexy BHer med spiller og innlegg...jeg kan heller ikke gå i stringtruser,synes det er så ubehagelig...Derfor går jeg bare i sports-BH eller en enkel BH-topp/trøye og hipster ...Synes dere det er usexy?Kan dere miste lysten pga det? Lurer bare
Gjest Manne mann Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Jeg synes at de fleste bhtyper kan være sexy med de rette puppene inni. Sportsbh er jo veldig trange da... Når det gjelder underdel derimot. Så er truser rett og slett usexy. Turn off. String eller hotpants/boxer lignende er veldig fint.
Gjest Yoghurt Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 (endret) ^Uenig, jeg syntes string er turn off, få ser sexy ut i string. edit: vet du ba om meninger fra gutta men.. Endret 15. februar 2007 av Yoghurt
CoolDuckie Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 vel,jeg hater rett og slett trange og sexy BHer med spiller og innlegg...jeg kan heller ikke gå i stringtruser,synes det er så ubehagelig...Derfor går jeg bare i sports-BH eller en enkel BH-topp/trøye og hipster ...Synes dere det er usexy?Kan dere miste lysten pga det? Lurer bare ← Nei, det er ikke usexy. Det er ganske nøytralt. CoolDuckie
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Samboern min synes hipstere/boksere kan være vel så sexy som stringtruser. Bher; vel, han liker fint undertøy, men i praksis er det sjelden han legger merke til det, vi er ikke et sånt par som husker på å vise undertøyet for hverandre, når jeg tenker meg om... så han hadde sikkert vært like fornøyd om jeg gikk i sportsbh. Og jeg har ikke spesielt fantastiske pupper en gang, men de sitter jo på rett person da...
Gjest J.Depp Skrevet 16. februar 2007 #6 Skrevet 16. februar 2007 Min mening er som mannemann:truser er absolutt turn off! Det aller verste er hvis de i tillegg er et eller to nr for store og ikke er stramme foran. Jeg liker definitivt string best, uten tvil mest sexy. Favorittfarge er lys rosa, rød eller lys gul. Hipsters er fine også, litt tørr og elegant riktignok, og mangler det lille ekstra i form av en string i rumpesprekken. De må ihvertfall være tynne og tettsittende, og gå litt opp i rumpa. Ei jente med trang bukse som ikke går litt opp i rumpesprekken ser dull ut for meg. Men det er selvsagt bare min mening, kle dere slik dere liker best jenter!
Beez-Weez Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Stort sett alt kan være sexy på den rette jenta
Trampe Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Spurte min mann, og han liker ikke sportsBH. Han vil ikke miste lysten av det, men han blir ikke tent av den. Hipsters og boxere er helt greit det også, men om de er av bomull er de ikke akkurat turnon de heller. Blonder er tingen Så vet du det.
Gjest Coolaid Skrevet 17. februar 2007 #10 Skrevet 17. februar 2007 Nei, ikke turn off, eller noe som helst usexy....... Syns faktisk det er fint med hipsters og treningsundertøy....(spesielt hos jenter som tar litt vare på kroppen...voff, voff). Aller mest sexy er det når jenta har sin egen stil og er seg selv. Det er fullt mulig å se fantastisk ut i undertøy som du nevner....(dessuten er det sikkert mange fler tiltrekkende ting hos deg enn hvilket undertøy du bruker.... )
Gjest mann 41 Skrevet 17. februar 2007 #11 Skrevet 17. februar 2007 String, tanga og hipster kan være fint, det. Særlig hvis man kan skimte en velfrisert dott gjennom flortynt stoff. De som raker bort alt, mister dette visuelle virkemiddelet.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå