Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Logisk

Den tredje var utenlandsk, og det er ikke det aller minste rart at forfatteren ikke visste navnet hans. H*n skjønte jo ikke hva den utenlandske fisken svarte da han spurte.

Skrevet

Utrolig morsom tråd!! :ler:

Jeg har også sunget utenlandsk, av samme grunn som flere: navnet hans var så vanskelig og uforståelig at han som sang ikke skjønte det... hahaha.

Skrevet

Jeg har jo selvfølgelig fått denne sangen på hjernen etter denne tråden, og i den forbindelse er det noe som ikke stemmer.

Altså, de tre fiskene endte sine dager i en fiskehandlerdisk, de var altså på samme sted.

Den ene het Per, den andre het Hans, og den tredje var utenlansk, men deres mor hadde sagt at svømming var sunt. Har de samme mor? Da er det jo rart at den ene er utenlansk? Samtidig kan den ikke være utenlands for den er jo på samme sted som de andre fiskene?

:klø:

Skrevet

Hmm, kanskje de hadde forskjellig pappa? Og den siste ble med og bodde i utlandet sammen med pappan sin før han ble gjenforent med brødrene i fiskehandlerdisken?

Interessant moment du tar opp der - men der har du altså min teori... :ler:

Skrevet
Hmm, kanskje de hadde forskjellig pappa? Og den siste ble med og bodde i utlandet sammen med pappan sin før han ble gjenforent med brødrene i fiskehandlerdisken?

Interessant moment du tar opp der - men der har du altså min teori...  :ler:

En tilsynelatende uskyldig barnesang skjuler med andre ord kanskje samlivsbrudd, vanskelig barndom, eller til og med utroskap :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...