Gjest Pet Skrevet 15. februar 2007 #21 Skrevet 15. februar 2007 TS er kanskje overfladisk, men fremstår iallfall som mer sympatisk enn andre. Hva har dette med ts' spørsmål å gjøre? Er det slik at hvis man bare ser visse nick, er det fritt frem for utdriting? ← Det kan godt hende jeg er usympatisk, men å gifte seg med noen for å få seg så mange vesker og sko som mulig synes jeg virker som komplett idioti.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #22 Skrevet 15. februar 2007 Det kan godt hende jeg er usympatisk, men å gifte seg med noen for å få seg så mange vesker og sko som mulig synes jeg virker som komplett idioti. ← Du trenger ikke slenge dritt om ts for det.
Gjest Kaya83 Skrevet 15. februar 2007 #23 Skrevet 15. februar 2007 Det kan godt hende jeg er usympatisk, men å gifte seg med noen for å få seg så mange vesker og sko som mulig synes jeg virker som komplett idioti. ← Folk er ikke idioter bare fordi de ikke mener det samme som deg vet du..
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #24 Skrevet 15. februar 2007 Her er det vel kanskje snarere snakk om at de verdiene trådstarter prøver å promotere (og jeg mistenker henne snarere for å ville provosere enn å være oppriktig opptatt av problemstillingen) er helt rævva, og at det å gjemme det bak "man må vel få mene hva man vil" er utrolig teit.
Prinsesse på erten Skrevet 15. februar 2007 #25 Skrevet 15. februar 2007 Er dette en reell situasjon for deg? Eller spør du helt hypotetisk?
Sølvpilen Skrevet 15. februar 2007 #27 Skrevet 15. februar 2007 Nei, det hadde jeg ikke gjort. Jeg liker å være selvstendig, og ikke være avhengig av en mann, som kan forsørge meg. Det strider mot mine verdier, å være sammen med en, under de forutsetningene som du skriver her. Men, det er bare mine synspunkter.
Gjest Kaya83 Skrevet 15. februar 2007 #28 Skrevet 15. februar 2007 Er dette en reell situasjon for deg? Eller spør du helt hypotetisk? ← Ikke for min del nei, jeg har penger så jeg kan kjøpe prada-veskene mine selv.. Det gjelder derimot ei venninne.. Hihi.. jeg sier hun skal gå for han, men han er så frastøtende at.. ja... jeg vil bare ha henne med på shopping jeg.. hihi
Prinsesse på erten Skrevet 15. februar 2007 #29 Skrevet 15. februar 2007 Ikke for min del nei, jeg har penger så jeg kan kjøpe prada-veskene mine selv.. Det gjelder derimot ei venninne.. Hihi.. jeg sier hun skal gå for han, men han er så frastøtende at.. ja... jeg vil bare ha henne med på shopping jeg.. hihi ← Huff, jeg vet ikke om jeg skal gidde å svare deg... Mulig du også har startet denne tråden kun for å provosere. Men shit la gå! Here goes... En ting er at din venninne "velger bort " kjærlighetene hvis hun gifter seg med denne mannen. Det får i så fall være hennes problem. Ønsker hun seg disse Prada veskene så sterkt, så henne om det... En helt annen sak synes jeg det er at hun lyver for denne "rike, avskylige" mannen. Har du og din venninnen noen som helt peiling på hva dette kan gjøre med ham følelsesmessig? Dette er rett og slett bare trist. Håper denne mannen tar til vettet og finner seg noen som fortjener ham....
Gjest Pet Skrevet 15. februar 2007 #30 Skrevet 15. februar 2007 (endret) Ikke for min del nei, jeg har penger så jeg kan kjøpe prada-veskene mine selv.. Det gjelder derimot ei venninne.. Hihi.. jeg sier hun skal gå for han, men han er så frastøtende at.. ja... jeg vil bare ha henne med på shopping jeg.. hihi ← Kan ikke du spandere noen vesker på henne, da, hvis den eneste grunnen til at du vil at hun skal gifte seg med denne avskyelige mannen er at du skal få noen å shoppe med? Endret 15. februar 2007 av Pet
Gjest Kaya83 Skrevet 15. februar 2007 #31 Skrevet 15. februar 2007 Kan ikke du spandere noen vesker på henne, da, hvis den eneste grunnen til at du vil at hun skal gifte seg med denne avskyelige mannen er at du skal få noen å shoppe med? ← Jeg kunne gjort det, men det er jo ikke helt det samme.. Jeg kjøper jo ikke venninner liksom.. Jeg er ikke gjerrig, men det er litt forskjell å spandere lunsj og å kjøpe en veske til kanskje 30000.. Og hvorfor skulle jeg skrive inn et innlegg for å provosere? Jeg har da vel viktigere ting å gjøre enn det.. Dette er bare en situasjon for henne, og jeg syns det er morsomt å høre hva andre mener..
Kosemose Skrevet 15. februar 2007 #32 Skrevet 15. februar 2007 Ikke for min del nei, jeg har penger så jeg kan kjøpe prada-veskene mine selv.. Det gjelder derimot ei venninne.. Hihi.. jeg sier hun skal gå for han, men han er så frastøtende at.. ja... jeg vil bare ha henne med på shopping jeg.. hihi ← Så venninnen din har blitt fridd til av en rik men frastøtende mann som hun ikke er interessert i, og hun vurderer å takke ja for å få råd til å shoppe sammen med deg? Og du syns ikke dette er problematisk? Hvordan har du selv blitt så rik? Er du også gift med en rik men frastøtende mann?
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. februar 2007 #33 Skrevet 15. februar 2007 [TS er kanskje overfladisk, men fremstår iallfall som mer sympatisk enn andre. Hva har dette med ts' spørsmål å gjøre? Er det slik at hvis man bare ser visse nick, er det fritt frem for utdriting? ← Jeg mener at ts her la opp til halvseriøse kommentarer, da denne problemstillingen virker noe absurd for de fleste. Vil ikke kalle det utdriting heller. Selv om jeg jo er enig i at man ikke skal la seg påvirke av nicket og hva man generelt syns om en person/profil, mener jeg at hun la opp til det selv i dette tilfellet, uavhengig av hvordan hun har framstått tidligere. Og for å svare på spørsmålet, så nei. Jeg tror ikke lykke kan kjøpes for penger.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #34 Skrevet 15. februar 2007 Gjør oppmerksom på at det faktisk er en hel del høyreiste store "bamsemenn" som er veldig attraktive, selv om de kanskje ikke veier så mye som 150 kg. En maskulin og intelligent mann, 195 cm høy og 125 kg kan faktisk være veldig flott(nam-nam), og en slik ville jeg ikke karakterisere som tjukk.
Gjest Kurompa Skrevet 15. februar 2007 #35 Skrevet 15. februar 2007 Rike menn har ikke noe problem med å få seg damer, uten å måtte betale for det. Rike menn er som regel store personligheter som virker tiltrekkende på kvinner. De utstråler makt og posisjon. Ofte med en god del humor og sjarm. Det er som regel ikke så ofte at billedskjønne menn uten særpreg er særlig mye å samle på.
Gjest Pet Skrevet 15. februar 2007 #36 Skrevet 15. februar 2007 Rike menn har ikke noe problem med å få seg damer, uten å måtte betale for det. Rike menn er som regel store personligheter som virker tiltrekkende på kvinner. De utstråler makt og posisjon. Ofte med en god del humor og sjarm. Det er som regel ikke så ofte at billedskjønne menn uten særpreg er særlig mye å samle på. ← Den mannen det er snakk om her er stygg, feit, intens og masete.
Gjest Frk Åberg Skrevet 15. februar 2007 #37 Skrevet 15. februar 2007 For å føye til, så er det ikke vekta som skremmer meg mest med denne mannen, men det at han er masete. I utgangspunktet skal jeg innrømme at 150 kg ikke høres spesielt forlokkende ut, men kan samtidig se for meg at jeg kunne bli forelska i stor person. Har vært interessert i veldig forskjellige gutter tidligere, og ikke alle var billedskjønne. Det som skremmer meg mest med en slik vekt, er om det betyr at han liker best å sitte foran tvn, og hater å komme seg ut på tur f.eks. I så fall ville vi vært en dårlig match.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #38 Skrevet 15. februar 2007 Den mannen det er snakk om her er stygg, feit, intens og masete. ← Syns dine innspill har en usedvanlig høy fjortis-faktor...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #40 Skrevet 15. februar 2007 Kanskje. Jeg vet hvordan det er å leve på sultegrensen, og kommer jeg der igjen, og er singel, så vurderer jeg prostitusjon. Ser ikke bort fra at å ha en fast kunde er bedre enn flere ukjente, smittefaren er i det minste mindre. Problemet med det er at jeg har en mistanke om at det er lettere å sette seg fast i en slik situasjon enn med mer ukjente kunder.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå