Gå til innhold

Ville du...

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du giftet deg med noen som veide rundt 150kg og var lite pen, hvis personen var veldig snill, hadde masse penger, men var veldig masete og intens?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

NEI.... Absolutt ikke! Penger er ikke alt her i verden. Man bør gifte seg av kjærlighet :klem:

Skrevet

Nei!

Gift deg aldri med en mann bare for pengene, det er billigere å låne dem ;)

Skrevet

Hvis jeg elsket ham, så hadde det ikke gjort noe om han veide 150 kg og ikke var så pen. Men var han masete og intens, hadde jeg nok ikke blitt forelsket, så svaret blir nok nei.

Gjest hoppalong
Skrevet

Enda en "feite folk er ekle" tråd?

Det finnes bare en god grunn til å gifte seg med noen som jeg ser det, og det er at jeg er glad i den personen og ønsker å leve sammen med vedkommende resten av livet. Men å gifte seg med en person man ikke liker pga. penger er ikke noe for meg.

Svar godt nok?

Skrevet

Nei, jeg hadde neppe forelsket meg i en på 150 kg. For ikke å snakke om alle de andre negative tingene du nevner...

Skrevet
Enda en "feite folk er ekle" tråd?

Det finnes bare en god grunn til å gifte seg med noen som jeg ser det, og det er at jeg er glad i den personen og ønsker å leve sammen med vedkommende resten av livet. Men å gifte seg med en person man ikke liker pga. penger er ikke noe for meg.

Svar godt nok?

Neida, ikke noe feite folk er ekle-tråd..

Men jeg tenner ikke på tjukke mennesker.. Så for meg er det hvor langt jeg ville strukket meg for penger hvis jeg hadde vært fattig liksom.. Eller bare hatt normal inntekt.. Det er liksom snakk om å kunne kjøpe så mange Prada-vesker man ville omtrent..

Skrevet

Men man MÅÅ jo ikke være forelsket for å gifte seg.. Lykken man får av å kjøpe et par nye choo's til dagen hadde gjort det verdt det for meg..

Er mye bedre å skape et stabilt liv for seg selv og eventuelle barn enn å absolutt skulle være så forelsket hele tiden.. Å være forelsket er jo kjempeslitsomt..

Skrevet

Det du egentlig spør om er om vi syns det er greit å prostituere oss hvis det skjer i "ordnede former". Og nei, jeg ville ikke gjort det.

Skrevet
Det er liksom snakk om å kunne kjøpe så mange Prada-vesker man ville omtrent..

Du er ikke litt overfladisk, vel? Ja, gift deg med enn du synes er frastøtende, men rik, og fyll opp huset med Pradavesker. Du får sikkert et strålende liv!

Skrevet
Du er ikke litt overfladisk, vel? Ja, gift deg med enn du synes er frastøtende, men rik, og fyll opp huset med Pradavesker. Du får sikkert et strålende liv!

:hoho:

JA til ett hus fullt av vesker og sko-nei til kjærlighet!!!!!

:sjarmor:

Skrevet
:hoho:

JA til ett hus fullt av vesker og sko-nei til kjærlighet!!!!!

:sjarmor:

Ja, ikke sant.. Det finnes jo mange typer kjærlighet i verden.. Og jeg elsker skoene mine mer enn jeg elsker menn.. Man har jo dildoer for en grunn liksom.. Og det er jo ikke akkurat noe problem å få barn hvis man vil ha det..

Skrevet
Ja, ikke sant.. Det finnes jo mange typer kjærlighet i verden.. Og jeg elsker skoene mine mer enn jeg elsker menn.. Man har jo dildoer for en grunn liksom.. Og det er jo ikke akkurat noe problem å få barn hvis man vil ha det..

Hva med å tjene penger til sko selv, så slipper du å ha en feit, intens og masete mann å forholde deg til og ha sex med og be om penger av?

Gjest Bøllefrøet
Skrevet
Hva med å tjene penger til sko selv, så slipper du å ha en feit, intens og masete mann å forholde deg til og ha sex med og be om penger av?

Halloooo, da må man jobbe, og da får man ikke like mye tid til å shoppe, skjønner du vel ;):ler:

Skrevet
Halloooo, da må man jobbe, og da får man ikke like mye tid til å shoppe, skjønner du vel ;):ler:

Hun kan da kjøpe sko på nettet i arbeidstida! Ikke gjør det så vanskelig, da!

Gjest Bøllefrøet
Skrevet

*Vanskelig* :sprettoy:

Skrevet

Eh? Man kjøper da vel ikke sko, klær og vesker i den klassen på nettet vel? Man må jo kjenne på stoffet, prøve det på, se hvordan man kler det.. Det er jo halve moroa med shopping.. Man kan jo finne verdens lekreste veske, som ikke nødvendigvis er lekker til en selv.. Og jeg gidder jo ikke akkurat å shoppe masse for å drive veldedighet..

Å shoppe på nettet er jo for tjukke folk som er flaue over å shoppe i ordentlige butikker..

Skrevet
Det du egentlig spør om er om vi syns det er greit å prostituere oss hvis det skjer i "ordnede former". Og nei, jeg ville ikke gjort det.

Og hvor kom prostitusjon inn i bildet?

Skrevet

Man kan jo bare sette han på slankekur da.. Sette strikk på magesekken hans og sende han på tummy-tuck etterpå..

Skrevet

TS er kanskje overfladisk, men fremstår iallfall som mer sympatisk enn andre. Hva har dette med ts' spørsmål å gjøre? Er det slik at hvis man bare ser visse nick, er det fritt frem for utdriting?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...