Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Jeg er heterofil men tenner veldig på guttesex. Særlig som den underdannige. Jeg fantaserer mye om å bli tatt hardt og voldsomt, gjerne sånn at det gjør ganske vondt samtidig som det er godt. Hvis jeg tør noen gang kunne jeg gjerne tenke meg å bli tatt av to eller tre samtdig. Er det noen her som fantaserer om liknende ting og er det noen som har opplevd noe slikt?
Gjest Mann Lars Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Nei. Det har jeg ikke. Damer er tingen
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #3 Skrevet 16. februar 2007 Har lignende fantasier, dog uten det du nevner om smerte..... Er selv i et heterofilt forhold med en kvinne, og det er kun jenter jeg forelsker meg i, men guttesex pirrer. Det å være passiv og underdanig gjør at man i underbevisstheten stiller seg selv mindre "ansvarlig" for det som skjer, man slapper gjerne mere av og lar den andre ta styringen.... muligens man tørr nyte det "forbudte" mere også...... Mange jenter liker at gutta tar styringen i senga, så hvorfor skulle ikke vi gutta kunne like det samme...?
Gjest Kjell Skrevet 16. februar 2007 #4 Skrevet 16. februar 2007 Jeg er også heterofil og forelsker meg kun i damer, men BISEX pirrer (ikke guttesex i seg selv). Fantaserer villt om sex med ei dame og en annen mann samtidig. I disse fantasiene tar dama kontrollen over oss mannfolka, og dette tenner meg noe helt vanvittig! Vi blir dominert av henne, men uten at det er smerte inne i bildet. Hun kommanderer meg f.eks. til å suge han andre stiv, mens hun selv ser på og kanskje tar tak i hodet mitt og beveger det opp og ned. Etterhvert ber hun meg stille meg på alle fire med rompa mot den andre mannen......osv osv. Forferdelig kinky dette her, men det er vel ikke noe poeng i å "pynte" på det heller.
Cognizance Skrevet 16. februar 2007 #5 Skrevet 16. februar 2007 Jeg har ikke hatt nøyaktig de samme fantasiene som trådstarter men noe som ligner, og ikke så ofte.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå