Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Borghild
Skrevet

Clinique foundation er veldig billig på SN og jeg har lyst til å prøve Superbalanced makeup, men syns det er så vanskelig å se hvordan fargene er. Jeg har lys hud og lyst hår. Hvilken farge de har der kan passe da? Vet det er et vanskelig spørsmål. Og har noen av dere prøvd Superbalanced makeup? Eller er stay true bedre? Blir en av de to ihvertfall.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gå innom et parfymeri og prøv da vel :) De er veldig behjelpelige og gir deg ofte prøver hvis du er i tvil osv. I hvert fall hos Esthetique her hvor jeg bor.

Gjest Borghild
Skrevet

Ja, esthetique er kjempebra. Har t.o.m vip medlemsskap der. :)

Skrevet
Ja, esthetique er kjempebra. Har t.o.m vip medlemsskap der. :)

Me too :ler:

Men av Clinique har jeg bare brukt Perfectly Real MakeUp, og den var god den!

Superbalanced MakeUp hørtes veldig fin ut, hmm si fra om du prøver den åssen den er, så skal jeg ha den neste gang. Super billig :)

Skrevet

Jeg også har bare brukt perfectly real makeup, veldig bra foundation! Jeg brukte den lyseste de hadde på Sn, det tror jeg er den lyseste de har i den foundationen. Passet meg perfekt, jeg er blond med veldig lys hud.

Gjest Lille Solstråle
Skrevet

Superbalanced makeup er tidenes beste foundation! Klarer meg ikke uten!! :)

Skrevet

Jeg fikk tilbudet av en ekspeditør. Tror de tilbyr det til kunder som handler ofte, men jeg er ikke helt sikker.

Gjest Deception
Skrevet

Samme her; Esthetique Identitet tilbys kunder som regnes som "trofaste" og handler mye.

Ang. Clinique, synes jeg det er bortimot umulig å finne riktig farge selv i parfymeri, så hvordan man skal kunne plukke bare ut fra bilder, er meg en gåte.

Gjest Deception
Skrevet (endret)
hva går vip utpå da?

Man får litt prøver og informasjon tilsendt i posten ved ujevne mellomrom, og noen ganger blir man invitert til lanseringer av nye produkter osv. Altså ingen prosenter, eller noe slikt. Men de vil jo sikre seg godt betalende kunder...

Jeg merker at i perioder hvor jeg ikke kjøper noe særlig, er det ganske så stille fra den fronten, for å si det sånn. :forvirret:

I et annet privat parfymeri har de et opplegg hvor man har et bonuskort hvor man får et stempel hver gang man handler for 200 kroner. Etter 11 klipp, får man 150 kroner i rabatt. I tillegg har de veldig god service, ellers hadde jeg ikke brydd meg.

Endret av Deception
Skrevet

På Esthetique får man også 300,- (? tror jeg? noen år siden jeg ble medlem) i gavekort når man blir medlem også :) Jeg ble bare spurt, man må handle endel og være trofast kunde som Deception sier.

Man får prøver i posten, og jeg får gjerne ganske så mange fine store prøver når jeg handle der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...