lene24 Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Har kjøpt meg ny sofa, og ser etter et sted der jeg kan kjøpe pynteputer. Har allerede kikket på både ikea,living, skeidar, bohus og møbelringen etter puter, men har ikke falt for noen enda.... Noen som vet om noen bra nettsteder hvor jeg kan bestille? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Minimi Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 http://www.kid.no/kid/Product/AcProduct.as...d=3&AccId=10001 Syns Kid har mye fint http://www.ellos.no/SplashPage/SplashPage....8233&PageId=359 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lene24 Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2007 takk for svar:) fant noen på ellos som jeg likte, kanskje jeg bestiller de!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_milla_* Skrevet 3. januar 2008 #4 Del Skrevet 3. januar 2008 Har kjøpt meg ny sofa, og ser etter et sted der jeg kan kjøpe pynteputer. Har allerede kikket på både ikea,living, skeidar, bohus og møbelringen etter puter, men har ikke falt for noen enda.... Noen som vet om noen bra nettsteder hvor jeg kan bestille? Prøv www.princessbutikken.no. Den er i oppstartsfasen så flere produkter kommer sikkert etterhvert... Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Sofie_* Skrevet 26. juni 2009 #5 Del Skrevet 26. juni 2009 Har kjøpt meg ny sofa, og ser etter et sted der jeg kan kjøpe pynteputer. Har allerede kikket på både ikea,living, skeidar, bohus og møbelringen etter puter, men har ikke falt for noen enda.... Noen som vet om noen bra nettsteder hvor jeg kan bestille? Se på annas rom. Utrolig mye fint der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå