Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Noen som vet hvordan prisene på Sebastian make up er? Er så mange år siden jeg har brukt det merket, så jeg husker ikke..

Tenkte på; foundation, concealer, pudder, blusher, øyenskygge, flytende eyeliner, kajal, mascara, lipliner, lipgloss.. :sminkedokke:

Endret av Lola83
Videoannonse
Annonse
Gjest Borghild
Skrevet

Jeg visste ikke engang at sebastian hadde make-up, trodde det kun var hårprodukter jeg. :)

Gjest Deception
Skrevet
Jeg visste ikke engang at sebastian hadde make-up, trodde det kun var hårprodukter jeg. :)

Sminken fra Sebastian heter Trucco, og det finnes endel bra produkter. Prisnivået husker jeg ikke, men det ligger vel som de fleste parfymeriserier, men i det litt høyere sjiktet.

Skrevet

Joda, de har hatt make up i mange, mange år de.. (Trucco). Brukte make upen derfra for mange år siden, men husker bare ikke prisene dems..og jeg har ikke lyst til og ringe der de selger det. Pes :sminkedokke:

Gjest Borghild
Skrevet

Trucco ja, det har jeg hørt om, men aldri prøvd. Ikke sett det noe sted.Kanskje de har på SN?

Skrevet
Trucco ja, det har jeg hørt om, men aldri prøvd. Ikke sett det noe sted.Kanskje de har på SN?

Nei, har sjekket.. Skal kjøpe på butikk i Oslo..men er bare nyskjerrig på prisene før jeg går amok :sminkedokke:

Skrevet
Står sikkert priser på tingene da.

Jaja, vet jo det da..men vil gjerne vite det på forhånd.

Gjest Borghild
Skrevet

Tror du må krype til korset og spørre de som jobber der om priser jeg...

Skrevet

Ja, er ikke redd for det asså..men tenkte og betale kontant, greit og ha med nok/ikke mere enn nødvendig..

Gjest Borghild
Skrevet

Hm. Du er jaggu ike lett å hjelpe! :ler: men du kommer nok langt med 3000 kr om jeg skal gjette.

Skrevet (endret)
Hm. Du er jaggu ike lett å hjelpe! :ler:  men du kommer nok langt med 3000 kr om jeg skal gjette.

Ja, jeg tenkte på det samme..så får se :)

Endret av Lola83
Skrevet

Bare 3000?? Hadde tatt med minst 10.000 jeg, så vet du det er nok :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...