T__|:)|__S Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Hva kan det være? Små røde tørre flekekr på ca 2-3 cm. Har vel 3-5 på hver arm.. Også glemmer jeg alltid å spørre legen!
Gjest regine ii Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Vet ikke hva det er, får det innimellom selv også. Regner med at det er vinteren - iallfall får jeg lett veldig tørr hud da. Det som hjelper på mine er å smøre med Elizabeth Arden 8 hour cream. Da forsvinner de raskt.
LittlePrincess Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Jeg også får slike, men bare om vinteren. Smører meg godt med fuktighetskrem, det pleier å hjelpe litt. Har ganske sensitiv hud som tåler lite kulde, rekner med det er derfor.
T__|:)|__S Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. februar 2007 JA, da får jeg bare bli flinkeret il å smøre om vinteren. men "hjelper" det med sol tror dere? For har jo aldri dette om sommeren!
Gjest Sille Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Elizabeth Arden 8 hour cream funker utrolig bra på meg når jeg har sånne tørre områder. Er borte etter noen timer.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 det kan også hende at du reagerer på shampoen din, da får du sånne flekker. (kèrastase og l`oreal er verstinger der)
fiolen Skrevet 16. februar 2007 #8 Skrevet 16. februar 2007 Jeg får også slike om vinteren, og legen min kalte det for et eller annet fancy som visstnok betydde "myntformet eksem" Jeg har fått en salve av legen som fungerer veldig bra, tror den heter locodol eller noe liknende, og inneholder litt hydrokortison. (Reseptbelagt)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå