treningsjenta Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 husker første gangen jeg startet opp msn så spurte den om jeg ville lagre samtlige samtaler på datan, jeg takket nei, og nå angrer jeg! hvordan finner jeg tilbake til dette og får lagret dem?
Gjest Purple Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Verktøy -> Alternativer -> Meldinger. Der kan du krysse av for "Logg samtalene mine automatisk"
Gjest Tyr Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 Du går inn på verktøy, alternativer.., meldinger og huker av for: Logg samtalene mine automatisk.
treningsjenta Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. februar 2007 vil det komme opp beskjd ved hver samtale at de blir lagret? tusen tak
Gjest Blondie65 Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Nei det vil det ikke. Men du får beskjed når loggen er blitt for stor til at msn kan vise den, da vil du måtte lagre den eller slette den. Noe du gjør i samme bildet.
Gjest Purple Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Ops, jeg så ikke at du postet Purple, ← Men jeg må si du hadde et veldig bra svar da! Det skal du ha!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå