gizmoo Skrevet 15. februar 2007 #1 Del Skrevet 15. februar 2007 Har tenkt lenge på bunad.... Men jeg er jo fra Oslo, og syns Oslo-bunaden er skikkelig stygg. Derfor lurte jeg på Jubileumsdrakten for Oslo. Er på denne nettsiden: http://www.evalie.no/main.html Noen som har noen erfaringer/meninger om den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #2 Del Skrevet 15. februar 2007 jeg har den! er veldig fornøyd - og får masse skryt for den hver gang jeg har den på jeg valgte å ha hvit bomullsskjorte - da ser den mer ut som en "bunad" synes jeg... bare å spørre om det er noe du lurer på! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gizmoo Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 15. februar 2007 Å så heldig... Tenkte på hvit skjorte jeg og. Syns det ser finest ut. Har noen spm: Hvor kjøpte du den? Pris? Fikk du noen til å sy, eller bestilte du ferdig sydd? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Petra Prøvedokke Skrevet 15. februar 2007 #4 Del Skrevet 15. februar 2007 ja, jeg synes ihvertfall den hvite bomullsskjorta er kjempefin!! jeg kjøpte den på Heimen - er vel bare der, hos eva lie og på haugtussa bak slottet du får kjøpt den. var ihvertfall det da jeg kjøpte - og det er vel 3-4 år siden... -og heimen hadde vel mest liberale åpningstider. pris husker jeg ikke, men du får prisliste hvis du stikker innom der. jeg kjøpte ferdig sydd - og de gjorde en super jobb! men billig var det ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå