Gå til innhold

Har dere prøvd..........

Fremhevede innlegg

Gjest Meg......
Skrevet

.....wetsex??

Tror kanskje at jeg kan like dette men er ikke sikker. er det noen som har noen erfaringer??

Meg..........

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns det er litt snålt at noen vil bruke sin partner som dass...?

Skrevet

Har ikke prøvd, tror ikke det er min greie....Men hver sin lyst!!

Skrevet

Dette har jeg ikke prøvd.. ennå.. Vet ikke helt om det er noe jeg ville tent på. Frister ikke veldig. Men ser ikke bort fra at det er noe som kan prøves ut en gang. Er ganske åpen for å prøve nye ting..

Skrevet
Dette har jeg ikke prøvd.. ennå.. Vet ikke helt om det er noe jeg ville tent på. Frister ikke veldig. Men ser ikke bort fra at det er noe som kan prøves ut en gang. Er ganske åpen for å prøve nye ting..

:klappe:

Veldig bra. Tråder som dette fylles alltid opp av "æsj, fysj, dass, pervers" folket, så dette innlegget likte jeg. Tenner selv ikke på wet sex, men jeg har andre "merkelige" fetisher, og den holdningen der er sjelden hos jenter! Synd det ikke er mange som deg.

Hilsen mann 28, utlogget nå.

Skrevet
:klappe:

Veldig bra. Tråder som dette fylles alltid opp av "æsj, fysj, dass, pervers" folket, så dette innlegget likte jeg. Tenner selv ikke på wet sex, men jeg har andre "merkelige" fetisher, og den holdningen der er sjelden hos jenter! Synd det ikke er mange som deg.

Hilsen mann 28, utlogget nå.

hehe.. :) Gøy å høre! Er ikke sånn at jeg tenner mye på tanken på wet sex. Men syns det blir litt dumt å ha denne fysj, æsj, ekkelt innstillingen. Jeg er typen så må prøve ut ting før jeg setter opp en klar mening om det. Det gjelder de fleste ting da, noen ting må jeg innrømme at er æsj hos meg også. Men hadde jeg hatt en kjæreste som tente på en ting jeg kanskje var litt skeptisk til, ville jeg gjort et forsøk. Hvis det da underveis ikke viste seg at dette var noe for meg, så hadde det også vært ok. Og jeg håper en eventuell kjæreste/elsker ville respektert meg for det.

Men til TS: Hvis du er usikker og har noen som vil prøve dette ut med deg, kjør på!! Det værste som kan skje er at du finner ut at det ikke var noe allikevel, men da har du iallefall gitt det et forsøk. I beste fall liker dere det og ingenting er bedre enn det!! :)

Skrevet
Jeg syns det er litt snålt at noen vil bruke sin partner som dass...?

:ler: Ikke jeg heller

Skrevet

Sex er ikke å pisse eller drite på hverandre. Det er å vise kjærlighet.

Spar meg for piss og dritt. Det må være av det mest unormale som finnes.

Gjest Gjest_gutt_*
Skrevet

Det var deilig å tisse på seg da man var liten...

Det hadde ikke gjort meg noe om en dame klynget seg til låret mitt i dusjen, slappet av i musklene og lot det renne nedover låret mitt. Derfra til full wetsex er det et godt stykke, men det er ikke umulig at de mentale barrierene kunne overvinnes og jeg fikk glede av det.

Gjest Idiot!!
Skrevet

Sex er å like det erotiske og seksuelle man gjør og har med hverandre. Standard "ut og inn" sex er å fornekte at man har andre lyster. Tviler på at det er et par i Norge som bare har "ut og inn" sex. Det er greitt at du sier at dette ikke er noe for deg, men dette kan faktisk være noe for den som liker dette.

Hater at folk har dømmende formeninger om noe dem ikke har prøvd. Prøv først, døm etterpå.

Meg....

Gjest Don Giovanni
Skrevet

Hater at folk har dømmende formeninger om noe dem ikke har prøvd. Prøv først, døm etterpå.

Meg....

Hvorfor det? Hvem er dumme nok til å måtte prøve alt for å finne ut eller forstå at det ikke er noe for dem? Ta å les litt om Scrotal Abuse og se om du som mann fremdeles mener at du må prøve alt for å finne ut om du liker det.

Og hvorfor er man fordømmende fordi man sier man ikke liker noe? De som sier det her, sier ikke noe som helst om de som liker det, de sier bare at de ikke selv vil. Og når noen foreslår å tisse på deg, eller bli tisset på selv så er det lov å si fysj og æsj uten å måtte bli stemplet som fordømmende. Det er en normal reaksjon å si om kroppens avfallstoffer. Hvis ikke hadde toalettet stått i stua.

Skrevet
De som sier det her, sier ikke noe som helst om de som liker det, de sier bare at de ikke selv vil. Og når noen foreslår å tisse på deg, eller bli tisset på selv så er det lov å si fysj og æsj uten å måtte bli stemplet som fordømmende. Det er en normal reaksjon å si om kroppens avfallstoffer. Hvis ikke hadde toalettet stått i stua.

Det fremstår etter mitt syn som fordømmende å si fy og æsj til andres preferanser, selv om du hevder det er en normal reaksjon. Du sier med andre ord at alle som har andre preferanser enn deg selv er unormale. Du går til og med så langt som å insinuere at de er dumme. Jeg er ikke imponert.
Skrevet

Jeg har ikke prøvd wetsex, men jeg kommer til å prøve det når kjæresten er "klar". Det tenner meg kanskje ikke, men det virker litt spennende. Men vi kommer til å prøve det forsiktig i dusjen først, for å se om det er noe. :)

Skrevet

Hm...

Aldri prøvd, men kommer sikkert til å gjøre det en gang :)

Men så er jeg en veldig nyssgjerrig person av natur, da :P

Skrevet
Hvorfor det? Hvem er dumme nok til å måtte prøve alt for å finne ut eller forstå at det ikke er noe for dem? Ta å les litt om Scrotal Abuse og se om du som mann fremdeles mener at du må prøve alt for å finne ut om du liker det.

Og hvorfor er man fordømmende fordi man sier man ikke liker noe? De som sier det her, sier ikke noe som helst om de som liker det, de sier bare at de ikke selv vil. Og når noen foreslår å tisse på deg, eller bli tisset på selv så er det lov å si fysj og æsj uten å måtte bli stemplet som fordømmende. Det er en normal reaksjon å si om kroppens avfallstoffer. Hvis ikke hadde toalettet stått i stua.

Her skorter det på respekt for andre, normal folkeskikk og fornuft. Det siste pga. at f. eks. hunder snuser på hverandres avføring og urin i tillegg til å ha en heftig fetisj på hverandres rumper. Kanskje dette egentlig er det "normale" for mennesker også? Hva som er "normalt" avgjøres i hvert fall ikke av hvor toalettet er plassert.

Skrevet

Først, det er ikke noe for meg. Jeg har ikke prøvd, men enkelte ting vil man bare ikke prøve fordi det ikke faller seg naturlig for meg.

Så: hvem i pokker satte enkelte her så høyt oppe at de en gang og bestandig føler de har retten på sin side når de hevder at de kan se ned på andres lyster og seksualitet. Og gjemmer seg i tillegg bak det som er "normalt". Er det dere som setter standaren normal da??

Det som er normalt for meg, er ofte ikke det for andre. Og hva andre gjør bak lukkede dører er meg revnende likegyldig (så lenge det er lovlig og frivillig fra begge parter)

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Det fremstår etter mitt syn som fordømmende å si fy og æsj til andres preferanser, selv om du hevder det er en normal reaksjon. Du sier med andre ord at alle som har andre preferanser enn deg selv er unormale. Du går til og med så langt som å insinuere at de er dumme. Jeg er ikke imponert.

Foreslår du leser innlegget mitt en gang til. Hva som er dumt er å måtte prøve ut alt før man kan forholde seg til hvorvidt man liker det eller ei. Jeg har aldri sagt at andres preferanser er dumme, eller at personen selv er dum. Det finnes mennesker med sterke preferanser for å bli slått selv, eller så andre til blods, til å få testiklene spikret til gulvet, til å spise avføring osv osv. Jeg trenger ikke prøve dette for å vite hvorvidt er er noe for meg eller ikke, og jeg mener det ville vært direkte dumt av meg å tro at jeg måtte prøve det før jeg kan gjøre meg opp en mening om hvorvidt jeg liker det eller ikke. Det høres ut som en meget farlig og dum måte å leve livet på. Da er det jammen ikke mye i livet man isåfall kan ha en mening om.

Gjest Don Giovanni
Skrevet
Først, det er ikke noe for meg. Jeg har ikke prøvd, men enkelte ting vil man bare ikke prøve fordi det ikke faller seg naturlig for meg.

Så: hvem i pokker satte enkelte her så høyt oppe at de en gang og bestandig føler de har retten på sin side når de hevder at de kan se ned på andres lyster og seksualitet. Og gjemmer seg i tillegg bak det som er "normalt". Er det dere som setter standaren normal da??

Det som er normalt for meg, er ofte ikke det for andre. Og hva andre gjør bak lukkede dører er meg revnende likegyldig (så lenge det er lovlig og frivillig fra begge parter)

Av og til treffer man tydeligvis spikeren på hodet. Ordet "normalt" referer seg til hva folk flest oppfatter som legitimt og konvensjonelt, og som folk flest gjør, sier eller mener. Folk flest drikker ikke andres tiss, og i det mener jeg det går ann å hevde at denne fetishen ikke er normalt utbredt. Hverken jeg eller noen andre her inne (såvidt jeg kan lese) dømmer personer som liker det, men vi forbeholder oss jo retten til å si at dette syns vi ikke noe om selv. Hva skulle poenget med et forum som dette være dersom man ikke kan si meningen sin, men må hele tiden forholde seg til hva som er politisk korrekt å mene? Å bli tisset på syns jeg høres ekkelt ut. Det er min mening, og det står jeg for. Hvem er det egentlig som dømmer hvem? Dette er jo omtrent som en av de tidlig homse/lesbe debattene hvor homsene etterlyste toleranse, samtidig som de var de minst tolerante menneskene selv og ikke godt tok noen som ikke mente det samme som dem. Det er såvidt jeg vet fremdeles lov til å mene noe er ekkelt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...