Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Tenk om det hadde funnet en krem som kunne ha gjort dette på 1 sekund da :ler:

(ja, bildet er airbrushet :) )

Og ta hele greia med en klype salt :)

Endret av GoldenGlow
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja..hehe..det der er nok bilde-manipulering..men jeg får faktisk slikt resultat bare av og bruke foundation og pudder..men så tar jeg mye på også da :sminkedokke:

Skrevet
Ja..hehe..det der er nok bilde-manipulering..men jeg får faktisk slikt resultat bare av og bruke foundation og pudder..men så tar jeg mye på også da  :sminkedokke:

Ja.. :ler: Det er selvfølgelig et airbrushed bilde... :) Jeg også har sånn hud *takker* , men jeg tenkte mer på forandringen av hun jenta :) Og hva man kan gjøre ved hjelp av photoshop.

Skrevet
Ja..  :ler: Det er selvfølgelig et airbrushed bilde... :) Jeg også har sånn hud *takker* , men jeg tenkte mer på forandringen av hun jenta :) Og hva man kan gjøre ved hjelp av photoshop.

Ja, jeg er heldig sånn sett jeg også..lettere med perfekt resultat når man har prikkfri hud. Men ja..de folka som fikser på bilder er flinke. Ser litt mere glam ut :sminkedokke:

Skrevet
Ja, jeg er heldig sånn sett jeg også..lettere med perfekt resultat når man har prikkfri hud. Men ja..de folka som fikser på bilder er flinke. Ser litt mere glam ut  :sminkedokke:

Hun gikk jo fra vanlig til kjempe søt lissom :) Og noen morgener (sånn som i morgen når jeg ikke får sove nå...) så hadde det vært kjekt med "ta-på-seg-bittelitt-sminke-og-bli-penere-enn-aldri-før-selv-om-jeg-selv-om-jeg-har-sovet-4-timer-krem" :ler:

Skrevet
Hun gikk jo fra vanlig til kjempe søt lissom :) Og noen morgener (sånn som i morgen når jeg ikke får sove nå...) så hadde det vært kjekt med "ta-på-seg-bittelitt-sminke-og-bli-penere-enn-aldri-før-selv-om-jeg-selv-om-jeg-har-sovet-4-timer-krem"  :ler:

Ja, vet.. I mellomtiden får man nøye seg med hemoridekrem, tihi.. :sjarmor:

Skrevet

Hva bruker du egentlig den hemoridekremen til? Under øynene? :) hehe, har hørt om et triks med den kremen der før men husker ikke hva.. :)

Skrevet
Hva bruker du egentlig den hemoridekremen til? Under øynene? :) hehe, har hørt om et triks med den kremen der før men husker ikke hva.. :)

Under øynene ja, og rundt.. Perfekt når man forsover seg :overrasket:

Skrevet
Under øynene ja, og rundt.. Perfekt når man forsover seg  :overrasket:

Og det virker bedre enn vanlig øyekrem?

Skrevet
Og det virker bedre enn vanlig øyekrem?

Ja, fjerner poser o.l med en gang.. Prøv og se.. Veldig bra krem :sminkedokke:

Skrevet

Hemoridekremen trekker sammen blodårene.... tror ikke det er bra i lengden. :overrasket:

Skrevet

Den kremen ville ikke jeg brukt, for jeg synes det er penere å se naturlig ut.

Skrevet
er visstnok ikke så bra nei.. men har litt lyst til å prøve..  :sjenert:

Nei, som nesten alt annet så er heller ikke denne "bra" for huden, men man ser bedre ut. Jeg har ikke merket noen skader enda, men bruker den selvfølgelig i moderate mengder og sjeldent. :sminkedokke:

Gjest Borghild
Skrevet
Ja..hehe..det der er nok bilde-manipulering..men jeg får faktisk slikt resultat bare av og bruke foundation og pudder..men så tar jeg mye på også da  :sminkedokke:

Hva slags foundation og pudder bruker du da Lola83?

Skrevet
Hva slags foundation og pudder bruker du da Lola83?

Jeg bytter litt på det, men bruker som oftest Age renew foundation eller La prairie foundation. Oppå bruker jeg favoritt pudderet mitt; Facefinity fra Max factor. Blir ett veldig dekkende resultat, just the way I like it :sminkedokke:

Skrevet

Jeg hadde kjøpt den kremen lett hvis den fantes!

Gjest Vidvandre
Skrevet
Den kremen ville ikke jeg brukt, for jeg synes det er penere å se naturlig ut.

Helt enig. På bildet til høyre så hun ut som hun var tegna til et dataspill. Jeg vil heller se ekte og levende ut.

Skrevet
Helt enig. På bildet til høyre så hun ut som hun var tegna til et dataspill. Jeg vil heller se ekte og levende ut.

Det er jo ikke meg på bildet da, HELLOOO :legrine:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...