lazulia_moon Skrevet 15. februar 2007 #1 Skrevet 15. februar 2007 Bare lurte på om det var flere enn meg...
Pastor Knut Skrevet 26. februar 2007 #2 Skrevet 26. februar 2007 Bare lurte på om det var flere enn meg... ← En hel del unitarer i Amerika er buddhister, men jeg er nok ikke en av dem. Skjønt theravada interesserer meg meget, og jeg praktiserer innsiktsmeditasjon. Du kjenner kanskje allerede til det, men allikevel: her er et nytt og greit buddhistisk diskusjonsforum http://dhammanor.informe.com
Gjest Corto Maltese Skrevet 26. februar 2007 #3 Skrevet 26. februar 2007 jeg finner buddhismen svært inntersang selv om jeg er hindu så er jeg enig med mye av det buddhimsen lærer
Nilde Skrevet 1. mars 2007 #4 Skrevet 1. mars 2007 jeg finner buddhismen svært inntersang selv om jeg er hindu så er jeg enig med mye av det buddhimsen lærer ← Jeg er også hindu!
Gjest Corto Maltese Skrevet 1. mars 2007 #5 Skrevet 1. mars 2007 Jeg er også hindu! ← Bra det er noen fornuftige mennesker her.
Gjest lazuli Skrevet 12. mars 2007 #6 Skrevet 12. mars 2007 Selv om jeg ikke kan kalle meg buddhist, har jeg etter forskjellige erfaringer med denne trosretningen integrert mye av tenkningen i livet mitt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå