Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eller finnes det gutter som også mener det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig finnes det gutter også som mener det, jeg vet om flere, kanskje like mange som jenter. Men både for jenter og gutter vil det nok være mange ulike definisjoner av følelser og hva som er "nok" :) For eksempel har jeg aldri hatt sex med noen jeg ikke har følelser for, men de følelsene kan være begrenset til at jeg liker dem godt, synes de er hyggelige, sexy og morsomme.

Om jeg bare hadde hatt sex med folk jeg var vilt forelsket i før jeg gikk til sengs med dem, ville jeg hittil i livet hatt sex med to stk, fortsatt vært singel (og aldri vært i lengre forhold, er 29 år) og blitt dumpet etter kort tid, slik tilfellet var. At det utvikler seg følelser etter hvert er jo noe annet og interessant.

Skrevet

Hva man legger i "følelser" er vel litt diffust. Mener ts at følelser = det samme som forelskelse?

Skrevet

Det er alltid koselig å ha sex med noen man er forelsket i, men seksualiteten kan fint leve sitt eget liv. Kåtheten og nytelsen sammen med en ren sex-partner, kan så absolutt være verdifull.

Vi må ikke ble for naive og idealistiske, og mangle evnen til å skille sex og forelskelse. Da går vi glipp av mye deilig nytelse.

Skrevet

Ja følelser kan jo være så mangt. Man har jo ikke sex med noen man ikke tenner på, og det er vel kanskje også en følelse. Det finnes sikkert både kvinner og menn som bare har sex med personer de er forelsket i, men for min egen del har det noen ganger vært nok med kjemi og tenning, uten noe dypere følelser.

Men sex er aller best med noen man er glad i og kjenner, og som kjenner deg og din kropp :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...