Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Mange som har lyse øyenbryn farger dem jo mørkere, men hva med oss som har nesten sorte fra før (mørkebrune)? er det noen som farger dem lysere...? :ler: Går det ann, eller ser det rart ut..? Vet vi er heldige kanskje, men om jeg skal farge håret mitt enda lysere, ser det jo heller ikke bra ut med sorte øyenbryn og veldig lyst hår...? Eller gjør det det...? Tenkte nemlig på denne for å få dem lysere.. om det går ann, og ikke blir rart.. :) Dessuten var den så ekstremt billig at det er synd å gå glipp av et sånt tilbud... :ler: jeg er en sminkoman.... hehe :)

Endret av GoldenGlow
Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Vet om flere som har lysnet øyebryna når de har lysnet håret. går ann å bruke blekemiddel.. men vær veeldig forsiktig,og ha det på bare få minutter. finnes sikkert andre produkter som lysner øyebryn. :) er jo nais når bryna matcher håret.

Endret av billie
Skrevet

Er mye finere med mørke øyenbryn og lyst hår. Lyse øyenbryn synes jeg ikke noe om ...

Gjest StockDama
Skrevet

Uenig med Gulphild.

Det er lite som ser så "falskt" ut, så..."bimbo" om en vil generalisere veldig, som veldig lyst hår og nesten svarte/mørkebrune øyenbryn. Syns det ser helt feil ut.

Men det betyr ikke at du ikke kan ha litt farge på brynene fordet...helt hvite bryn ser litt feil ut igjen det også =D

Skrevet

Jeg har nå snakket med bestevenninnen min som er frisør, og ekspert på det området, og øyenbrynene mine skal visst ikke røres... :ler: Så da tørr jeg ikke...! hehe. Hadde ikke tenkt til å farge/bleke dem med ekte farge, det hadde jeg aldri turt/risikert, men tenkte på lysere øyenbryngele bare. Men jeg hadde perfekte øyenbryn til den fargen jeg skal ha sa hun, så da venter jeg heller å ser om det motsatte blir bevist :)

Skrevet

På eget ansvar, men: hydrogenperoksid!

Da jeg som tenåring hadde lyst på lysere hår, men turde ikke å ta og farge det radikalt, brukte jeg hydrogenperoksid. Man kunne kjøpe det på apoteket i tabletter. Jeg løste opp en tablett i ca. et glass vann og tok det på håret med en bomullsdott hver dag, og bare lot det tørke. Gradvis fikk jeg lysere striper i håret. Dvs etter en-to måneder.

Hydrogenperoksid er en vanlig ingrediens i hårblekningsmidler. Men, som sagt, på eget ansvar! Jeg ville startet med en lav konsentrasjon og prøvd det først et annet sted på kroppen enn ansiktet, i tilfelle allergi. Og\eller prøv å gjøre det med en q-tip og få væske bare på hårene og ikke på huden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...