Gå til innhold

Det beste med deg!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror mine beste egenskaper er at jeg har empati og stor vilje til å lære og forstå andre som ikke er akkurat lik meg selv. Jeg prøver så godt jeg kan å være en god mor, og jeg tror jeg har stor forståelse for barn og hvordan livet ser ut fra deres perspektiv.

Ellers er jeg lite materialistisk og det skal ikke så mye til å glede meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine beste sider er at:

-jeg ser mulighetene fremfor begrensningene

-jeg gjör så godt jeg kan (og det er som regel godt nok, heldigvis!)

-jeg er en god partner

-jeg er ærlig

-jeg er meg selv :kul:

-jeg vet mine begrensninger og jobber med å utvikle mine svake sider

-jeg er fornöyd med mitt eget utseende

ikke så værst, hva?? supert å fokusere på de positive tingene ved seg selv -bare det ikke blir for mye.

Men det gjelder vel også alt her i livet :roll:

Skrevet

Jeg kan nevne noen sider ved egen karakter som jeg synes er positive, og som jeg er stolt over, men slenger samtidig med noen mindre positive, slik at jeg ikke sitter med en bismak i munnen :( Dessuten er det kjekt å kunne nyansere bildet litt :blunke:

*Stor arbeidskapasitet (skikkelig rivjern..)

*Ambisiøs

*Kreativ, kunstnerisk og "drømmende"

*Generøs (er av de som oppriktig foretrekker å GI gaver heller enn det å motta, men snakker hovedsakelig da om å gi av seg selv i form av tid, krefter og omtanke)

*Løsningsorientert (gir aldri opp dersom jeg står ovenfor hindringer)

*Snill og vennligsinnet ovenfor de fleste

*Reflektert

*Allsidig og tilpasningsdyktig

*Analytisk og "skarp"

*Evnen til å trives i eget selskap (er ikke avhengig av at andre skal være rundt meg hele tiden, eller underholde meg)

*Min egen beste venn, men samtidig min verste kritiker (men vi jobber med saken..)

*Kan sette andres behov foran mine egne veldig ofte

*Er utpreget "selvforsynende"; ikke avhengig av andres ros og oppmuntring for å synes at jeg selv er et ok menneske (et godt og stabilt selvbilde mao.)

*Tålmodig og lyttende

*Empatisk

*Samvittighetsfull

*Har en smittende "berg-og-dalbane-latter. (alle snur seg etter meg under komedier i kinosalen.. :oops: )

*Lidenskapelig og engasjert i det meste av hva jeg foretar meg

*Lojal i vennskap og relasjoner generelt (heller få nære venner, enn mange bekjente)

Mindre gode sider/ting som kan virke irriterende både på meg selv og andre:

*J.... sta :evil:

*Kan bli bråsint og utbasunere noe voldsomt

*Lunefull til tider

*Melankolsk

*Avskyr latskap

*Krevende

*Svært lite impulsiv. Liker å ha full kontroll

*Kan være spydig og sarkastisk uten grunn, og det kan såre

*Morgengretten

*Materialistisk og ufrivillig snobb (vet ikke hvor det kommer fra..)

Takk for at jeg fikk lov til å skryte litt. Deilig start på dagen :)

Skrevet

min beste OG verste, i det hele tatt mest dominerende egenskap, er at jeg er hyperaktiv. det medfører at jeg er ukonsentrert, hissig, slurvete, superenergisk, kan IKKE sitte stille, gjør hundre ting på en gang, i hundre kilometer i timen, umulig å motivere meg selv til gjøremål jeg ikke opplever som stimulerende, snakker i munnen på andre hele tiden, er nesten verdensmester i hurtigspising, umoden for alderen, har ALLTID en smakløs og upassende kommentar på lager. men siden jeg løper rundt så mye, er jeg ihvertfall slank og i god form... ukuelig optimist, svart og bisarr sans for humor gjør at jeg kan le av det meste. når man er hyperaktiv gjør man mye rart, så man lærer å takle å drite seg ut og blir mindre selvhøytidelig etter hvert. ellers vil jeg si at min beste egenskap er at jeg er innstilt på å lære og utvikle meg så lenge jeg lever, det vil si at jeg prøver å vokse litt hver dag.

Skrevet

Oi oi :o Får komme med det jeg mener selv da :

- imøtekommende og veldig snill

- gir ikke opp så lett

- har en tøff jobb som jeg takler bra

- gir mye av meg selv

- kreativ

- vet å bøye meg dersom jeg har tatt feil, retter opp mine feil

Finnes det en mann som liker slike ? :sjarmor:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...