Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #1 Skrevet 21. februar 2003 Tenkte å starte en tråd hvor vi kan skryte av oss selv, alle sammen! Den blir som følger: Hva er det beste med deg? Premissene er (polti'kommer hvis de brytes ) som følger: - Din egen mening - Ditt absolutte fortrinn (ev. flere) - Uhemmet selvskryt er velkomment! - Ikke vær feig (les: ikke vær gjest ) - Det er ikke lov å krangle i denne tråden/argumentere - Det kan dreie seg om fysiske eller indre fortrinn. Så; kom igjen! Jeg begynner med... la meg se, hvor skal jeg starte? Jo: Jeg har pene øyne også er jeg snill ( :oops: )
Gjest Lea Skrevet 21. februar 2003 #2 Skrevet 21. februar 2003 Er egentlig ikke så flink til å skryte av meg selv jeg. Men vi gjør et forsøk: Jeg: -er nesten alltid blid og er lett å samarbeide med. -kommer overens med de fleste, uansett alder og bakgrunn. -tenker positivt NESTEN hele tiden. Alle disse 3 linjene er liksom samme sak... Har en tendens til å vri litt på ting, slik at de havner midt mellom positivt og negativt.
Gjest Embla s Skrevet 21. februar 2003 #3 Skrevet 21. februar 2003 var vel ikke så vanskelig ! Det føles da godt å tenke på sine gode sider innimellom også! Er det virkelig ingen flere selvdiggere enn meg selv og Lea her inne? (nekter jeg å tro )
Klips Skrevet 21. februar 2003 #4 Skrevet 21. februar 2003 Klart jeg er selvdigger! + at jeg har vært på 100 jobbintervjuer de siste årene, så skryten glir lett på tungen. Liker best at jeg: - får til det jeg vil (unntatt å få jobb, da) - flink til å holde forholdet til mannen min godt - tøff, eventyrlysten, fleksibel, livsnyter; aktiv men samtidig avslappet type, kan man kanskje si - smart i hodet, tenker godt og har lest og lært mye når det gjelder utseende så er jeg ganske pen, liten og slank (vanligvis, da, har en xtra med meg nå), og flink til å kle meg nemlig. det føltes ganske bra, gitt! oppfordrer fler til å henge seg på!
Gjest Mzfire Skrevet 21. februar 2003 #5 Skrevet 21. februar 2003 Er ikke så vant til å verken tenke positivt om meg selv og jeg har heller ikke så god selvtillit. Men jeg er jo glad i meg selv da :D Nå kommer det på løpende bånd det jeg tenker av positivt da : Jeg er glad i mennesker, og gir mye varme og av meg selv. Jeg bryr meg om folk og er snill. Er en god venn som stiller opp i vonde stunder, lytter og er der for en. Har godt tekke med barn, gamle og dyr. Jeg er skravlete og morsom med de rette rundt meg som jeg liker og har kjemi med. Er sta og nekter å gi meg. Har stolthet og ryggrad. Liker å vise følelser og gi uttrykk for dem, helst da gode følelser. Har mine dårlige dager, men ser positivt på fremtiden. Er en livsnyter som er ivrig etter å oppleve ting. Er ikke dum , har et skarpt hode. En god menneskekjenner. Dette ble jo litt da så moro. Ble nesten litt overrasket over alt jeg fikk ned. Men jeg måtte tenke meg om litt da.
Livets datter Skrevet 21. februar 2003 #6 Skrevet 21. februar 2003 OK, da... La meg se... tenke tenke... * Tålmodig * Rettferdig * Holder avtaler
Gjest sexysadie Skrevet 21. februar 2003 #7 Skrevet 21. februar 2003 Min beste evne tror jeg er at jeg lærer av andres feil.
chimp Skrevet 21. februar 2003 #8 Skrevet 21. februar 2003 Jeg er blid, positiv, omgjengelig, hjelpsom, useriøs, ufrivillig komisk.... D blir mye støy, latterbrøl og skravling der jeg er.....Jeg letter mao på stemningen, og d er ikke akkurat noen dårlig egenskap, selv om jeg har masser av dem også, men d blir jo en annen diskusjon.......
Gjest Morticia Skrevet 21. februar 2003 #9 Skrevet 21. februar 2003 Det beste med meg er at jeg er den jeg er - på godt og vondt
Gjest Anonymous Skrevet 21. februar 2003 #10 Skrevet 21. februar 2003 Det beste med meg er at jeg er omtenksom og er flink til å "lese" medmennesker. Ellers er jeg snill og føyelig som et lam så lenge jeg får det som jeg vil.
Bettie Skrevet 21. februar 2003 #11 Skrevet 21. februar 2003 ups - glemte noe vestenlig - som henger sammen med en av mine ikke så gode egenskaper - glemsomhet. Gjest = Bettie
Tusenfryd Skrevet 21. februar 2003 #12 Skrevet 21. februar 2003 Jeg tør å være meg selv. På godt og vondt. Dvs jeg er ærlig, jeg forstiller meg ikke. Og så orker jeg ikke dill dall, dermed er det lett å vite hva jeg står for. Og så er det noen som antyder av og til at jeg er ganske hyggelig å være sammen med. Men der begynner beskjedenheten å ta meg...
@lfa Skrevet 21. februar 2003 #13 Skrevet 21. februar 2003 Det beste ved meg er at jeg... * ... så og si bestandig kommer levende fra ting (selv om fallhøyden kan være stor noen ganger). * ... er 100% lojal mot mennesker som betyr noe for meg. * ... stort sett får til det jeg vil. * ... har godt humør. * ... er sta, og holder fast ved mine meninger og standpunkt. * ... kjenner meg selv så godt at jeg vet hvordan jeg vil reagere i ulike situasjoner. * ... er en god mor. * ... er en like god stemor. * ... er psykisk sterk. * ... er impulsiv. * ... kan innrømme at jeg tar feil. * ... vet når jeg skal holde kjeft.... * ... har intelligens nok til medlemsskap i Mensa. * ... kan glede meg over småting. * ... er praktisk anlagt. osv osv.... Listen over negative egenskaper, er muligens like lang, men det er en annen tråd...
Gjest Lottemor Skrevet 21. februar 2003 #14 Skrevet 21. februar 2003 Prøver meg jeg også *Får lett kontakt med mennesker.... *er pålitelig *de jeg bryr meg om vet det og vil aldrig ha mulighet til å tvile på at jeg bryr meg *Moden for min alder *jeg er en god venn *punktlig *koselig og hjelpsom *har tro på meg selv *når mine mål *ser det posetive selv når allt er negativt *ærlig *åpen *sosial *lærevillig *god mor *koene matriale -flink å lage mat -huslig -kjærlig -liker å ta vare på *smilende og bli *gir gode råd *har en sterk psyke *på gangs mot *kunnskap fra livets skole mm..... Ja ja jeg har en utrolig god dag i dag og er fronøyd med meg selv.....Slutter her for ellers kan dere tro at jeg er høy på pære om dere ikke alerede tror det :D
*Gwen* Skrevet 21. februar 2003 #15 Skrevet 21. februar 2003 He-he. Jeg digger også meg selv... ¤ Tåler mye psykisk ¤ Tåler for så vidt mye fysisk også - trent endel -> sterk kropp ¤ Snill, har alltid tid og rom for andre mennesker, spesielt de som betyr noe for meg ¤ Målrettet & ambisiøs (litt for mye, men likevel) ¤ Sier det jeg mener, til hvem det måtte være ¤ Oppfører meg slik det faller seg naturlig for -meg- ¤ Dette sakses fra en kommentar om meg: "en 'blomst' i gruppen, med din væremåte" :D Guh, det får holde... kunne sikkert skrevet sidevis, det er tross alt ingen her inne som kan rette dette... Èn ting til: ¤ God til å skryte, når kjeften først begynner å rulle!
Gjest Kira Skrevet 21. februar 2003 #16 Skrevet 21. februar 2003 Det beste ved meg? Jeg er meg selv og er ærlig og er ikke redd for å si meningene mine.
Gjest gjesta Skrevet 21. februar 2003 #17 Skrevet 21. februar 2003 Selvskryt skal man lytte til, for det kommer fra hjertet. Her er min liste: * trofast * stabil * lett for å lære * praktisk anlagt, dvs at jeg fikser det meste selv! * har snakketøyet i orden * fornuftig * følger opp barna mine på en god måte, resultatet ser ihverfall bra ut så langt. * stort sett blid * fyker fort i luften hvis jeg blir sinna, men blir veldig fort blid igjen. * dessuten er jeg fornøyd med utseendet mitt! :oops: :oops: :oops: Hmmmm, det var dette med selvskryt da......
Veslejenta Skrevet 21. februar 2003 #18 Skrevet 21. februar 2003 hm... Hva liker jeg med meg selv... *Jeg smiler masse :D *Jeg ler mye *Jeg bryr meg om menneskene rundt meg *Jeg er flink til å skravle (kanskje litt for flink) *Jeg er intelligent *Jeg er trofast *Jeg har verdens beste kjæreste *Flink til å mekle og å se ting fra flere vinkler *Jeg har (blitt overbevist om) at jeg har en fin kropp med fine pupper og fin rompe. *Jeg har pene øyne *Jeg er ærlig *Jeg vet å kose meg, som å gå på kafe eller å få ansiktsbehandling. Kunne sikkert kommet på noe mer.. Men lista over ting jeg ikke er fornøyd med er mye lengre, men det skal jeg ikke tenke på.
Efelia Skrevet 23. februar 2003 #19 Skrevet 23. februar 2003 Her kommer min laaange liste: - Er flink til å lytte - Er til å stole på - Står for det jeg sier - Er ærlig og oppriktig overfor meg selv og andre - Hyggelig og snill - Kreativ - Tolerant og åpen for andre og andre meninger :fy: - Kan være veldig omsorgsfull - Stiller opp for vennene mine :kysse: - Rydder veldig fort og bra - Fine former og slank Dette var nok skryt for dette årtusen....
Gjest Nivvy Skrevet 23. februar 2003 #20 Skrevet 23. februar 2003 Jeg er først og fremst nysgjerrig. Nysgjerrig, men på en diskre måte, jeg løper ikke inn i et rom skrikende fordi JEG vil vite...hihi! Vel, jeg har nok til tider, på visse punkt, lav selvtillit, men ellers er jeg ganske lysten på "fremgang". Hms, er en komplisert person, jeg! - Birthe -
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå