Gjest Gjest_gjest_* Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 HEI. Jeg har en kjæreste og vi har vert sammen i 8 år. Han ønsker ikke å bo med meg enda ?? Er jeg dumm som en gås eller?? Altså som gidder dette?
Kosemose Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Vi kan vel ikke vite om du er dum som en gås eller ikke på bakgrunn av at din kjæreste gjennom 8 år ikke vil bo med deg? Men du kan jo finne ut hva du vil med livet ditt også ta en evaluering med ham. Hvis dere har totalt ulike framtidsplaner kan det være greit å tenke gjennom/diskutere ting?
Gjest Gjest Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Så sant så sant. Men jeg har sagt i 6 av de åtte at jeg ikke ønsker å leve aleine. Det er hele tiden nye momenter for hvorfor det ikke passer nå og nå og da..
lazulia_moon Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Du tuller? Håper jeg? At du gidder! Om han ikke vil bo sammen med deg etter ÅTTE år, når i all verden skal han liksom ville det da? Håper du finner deg en litt mer tiltakslysten fyr, jeg. For en somlepetter.
Gjest ~Alwa~ Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 Hvor gamle er dere? Jeg heller nesten mest mot det Lazulia moon sier, når han ikke er klar for å flytte sammen etter 8 år ville jeg vært meget skeptisk til om han noen gang ville bli klar.
Gjest Pax Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Ok, dere har vært sammen i 8 år. 6 av disse har du gjort det klart at du på sikt ønsker samboerskap. Spør han konkret hva han mener med "ikke enda". Er det 8 nye år det er snakk om? Det kan være greit med et tidsperspektiv.
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Hei Takker for svar. Til deg som spør om jeg tuller... NEI jeg gjør ikke det ! Og vi er begge i begynnelsen og slutten av 40 årene. Jeg tror han egentlig er livredd for en så fast relasjon som det vil bli å bo sammen. Vurderer hele forrholdet akkurat nå...
Gjest Gjest Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Kanskje han ikke vil flytte. Kanskje han synes boligen hans ikke passer for to. Kanskje du skal foreslå at dere kjøper noe sammen og tar en lang prat om hva slags bolig han kan tenke seg å bo to i. Kanskje, kanskje, kanskje. Litt mer info vil kanskje hjelpe.
Gjest Pjusk Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Kan ikke særbo fungere greit også, da??
Gjest =tentacle= Skrevet 16. februar 2007 #10 Skrevet 16. februar 2007 En som bruker over 8 år på å bli klar, prøver ikke å bli klar. Han er fornøyd slik det er, og haler bare ut tiden med ikke klar-argumentet sitt.
Gjest Gjest Skrevet 16. februar 2007 #11 Skrevet 16. februar 2007 Det er da ingen lov at man må bo sammen.
Gjest =tentacle= Skrevet 18. februar 2007 #12 Skrevet 18. februar 2007 Det er da ingen lov at man må bo sammen. ← Nei, men for mange er det et sterkt ønske, og man bør være ærlige med sine hensikter overfor den andre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå