Gjest Fruktfat Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 vi kunne tenkt oss en hjemmeside eller noe lignende (gratis) med begrenset adgang, men har ikke peiling på hvor og hvordan. vil ikke ha mobilblogg. noen som kan hjelpe?
Gjest Tigerjente Skrevet 15. februar 2007 #2 Skrevet 15. februar 2007 Det spørs hvor seriøst du skal ha det. Hvor mye du skal ha på sidene ol. Er mange som tilbyr gratis hjemmeside-plass, med verktøy som lager sidene. Men disse sidene blir ikke tatt så seriøst. Hvis du bare skal ha det til deg selv, er det helt greit. eks: Home.no Piczo Freewebs Bravenet Hvis du googler litt finner du uendelig mange flere. Noen gir deg en begrenset størrelse, også må du oppgradere (og da også betale) om du vil ha noe større.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #3 Skrevet 15. februar 2007 det skal egentlig være en slags feriedagbok, (så vi slipper å skrive kort, hehehe) hvor vi legger inn bilder og skriver litt. har sett på www.resdagboken.se, men der er jo alt åpent. hvordan funker det med spaces o.l? etter hva jeg skjønte kan kun de med hotmail adr legges til og få adgang?
Gjest Tigerjente Skrevet 15. februar 2007 #4 Skrevet 15. februar 2007 Det er jeg faktisk ikke helt sikker på. Min kusine brukte spacet sitt som reisedagbok, og der får hvertfall jeg tilgang, jeg har ikke hotmail adresse, men er lagt til på hennes msn.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #5 Skrevet 15. februar 2007 okay! gjorde nok et eller annet rart jeg, da
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Hva med blogger.com ? Er ganske sikker på at du kan legge inn passord der om du vil.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #7 Skrevet 15. februar 2007 Hva med blogger.com ? Er ganske sikker på at du kan legge inn passord der om du vil. ← men kan jeg laste opp bilder fra pc fra utlandet der? eller går det bare med mobil?
Gjest Bobcat Skrevet 15. februar 2007 #8 Skrevet 15. februar 2007 Skal du lage dette selv, så er det eneste gratisalternativet jeg kan tenke meg Start.no. Her kan man passordbeskytte med enten HTAccess eller PHP. Selve sikkerheten på home.no.net har aldri vært satt særlig i høysetet, men tar du dine forhåndsregler så skal nok det gå bra. Skal du ha et CMS, så må du nok lete andre steder - eventuelt sette det opp selv på et egnet sted.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Skal du ha et CMS, så må du nok lete andre steder - eventuelt sette det opp selv på et egnet sted. ← :klø:
Gjest Bobcat Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 :klø: ← http://en.wikipedia.org/wiki/Content_management_system
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 http://en.wikipedia.org/wiki/Content_management_system ← ah, takk. er virkelig helt grønn på det her, skjønner du...
Gjest -eline- Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 men kan jeg laste opp bilder fra pc fra utlandet der? eller går det bare med mobil? ← Kan laste opp bilder dit med maskin ja, den derre mobiltjenesten er en ørliten sak av konseptet. Men jeg tror jeg tok feil, du kan hindre at alle kan kommentere, men jeg tror ikke det er en passordmulighet. Dog har de byttet system nå, så det er mulig man kan gjøre det med det nye.
nallemaja Skrevet 17. februar 2007 #14 Skrevet 17. februar 2007 jeg har en blogg/hjemmeside på live.spaces.com. Der kan jeg velge tilgjengelighet ut fra alle, alle på kontaktlista mi, venner på kontaktlista mi, venners venner osv... Hvis bare vennene dine skal få tilgang legger du dem til i vennelista, trenger ikke hotmailkonto, og så må de logge på med epostadressen og passordet sitt for å komme inn på sida di. Her laster du opp bilder fra dataen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå