Gjest Utlogget Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg velger å ta dette anonymt jeg... Er i en fase der jeg søker litt. Og har funnet frem til at jeg vil leve ut en lenge gjemt fantasi. Oppsøkte og sto litt frem, og dermed ble jeg gitt muligheten. Jeg har en Master, og skal i "opplæring" og blir helt dundrende opphisset bare ved å skrive det ned nå... Er det noen her inne med erfaringer, jeg vet jo om noen av dere jentene og vet på en måte at jeg ikke er helt alene. Men trenger litt oppbacking på at jeg ikke er helt uten om det vanlige. Vil også høre litt om hva slags opplevelser dere sitter igjen med. Om ikke i detaljer, men mer følelsen etterpå.
Daiquiry Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Vi driver ikke med SM her i huset, men det er alltid samboeren min som er den dominante. Det er han som binder meg osv...Har bare positive erfaringer!!
Gjest Utlogget Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Nå skal ikke dette inneholde så mye SM heller. Mer den psykiske dominansen, med kommandoer og oppgaver. For meg holder det uten fysiske avsraffelser og lakk og lær
Varsia Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Blir et noenlunde kort svar fra meg; men ja, jeg har erfaring med det du nevner. Var vel også under "opplæring" en stund, først kun via gode samtaler i nesten ett år før det ble satt ut i live. Hvordan var det? Helt fantastisk. Herlig fysisk, men det beste var absolutt det psykiske, å gjøre noe sånt med en man stoler så mye på er rett og slett unikt. Jeg var veldig redd for at jeg kom til å angre etterpå, eller føle meg brukt på en negativ måte. Men det trengte jeg ikke være redd for. Tror jeg gikk og smilte sammenhengende hele uken etter den første opplevelsen, var bare så glad for å ha fått bekreftet at dette er meg og at det funket så bra. Dette "forholdet" jeg hadde måtte etter hvert ta slutt, og jeg har gjort noe lignende med en annen senere, men uten det psykiske spillet i like stor grad. Greit nok det og, men det er absolutt best når det psykiske er der 100% og du er underkastet totalt... Lykke til...!=)
Gjest Utlogget Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Ååå, jeg er så glad for det du skriver der. Det er nettopp der jeg er i dag. Det psykiske, vi snakker en masse, og han er utrolig dyktig på å få meg til å føle meg trygg. Jeg er så fascinert og imponert over psykologien i dette. Det ligger på et skikkelig høyt plan, og krever sin hjerne. Det er vel nesten det som tenner meg mest, evnen til å leke med spyken på den måten. At man kan føle seg så ubeskrivelig fri av å være underkastet. Jeg har brukt mye tid på å reflektere over mine valg og hvorfor jeg ønsker, tenner på dette. Og det er vel den pustepausen fra den virkelige verden, der jeg alltid har kontroll. Og at jeg kan tillate meg å være svak og stole fullstendig på et annet menneske...
Bettan* Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Heisan, jeg er også en av disse "rare" personene som tenner noe vanvittig på å være underkastet et annet menneske. Ut i fra hva du skriver, så hvirker det jo som om du har tenkt og vurdert dine følelser, mer enn en gang, så du vet godt innerst inne at dette med underkastelse er det riktig for deg. Og jeg er rimelig sikker på at du har søkt og funnet masse informasjon om emnet på internett og dermed også vet at det er mange andre som har en slik leggning som deg. Og vi er jo flere bare her på kvinneguiden, så du er absolutt ikke alene. Så lenge man husker at det tusenvis av varianter innen for "vårt område", og ikke et fasit svar, så har man muligheten til å bygge det perfekte rollespillet for sin behov og innenfor sine egne grense. Jeg er 100 % sikker på at du vil få en fantastisk opplevelse når du når tar steget fra fantasier og over i utfoldelsens verden Send meg gjerne en PM om du ønsker det.
Gjest Utlogget Skrevet 16. februar 2007 #7 Skrevet 16. februar 2007 Takk Bettan. Kanksje jeg tar deg på ordet og sender en PM. Nå skal jeg erfare litt, bare litt først, så kan det hende jeg igjen sitter med masse spørsmål. Og tanker fra en annen sub, er godt å få med seg. Nå har jeg kommet dit at jeg har fått en del smakebiter, kun på avstand. Vi har snakket mye, og blitt enige om en del fremgangsmåter. Jeg er helt hinsides, dette er så riktig for meg foreløpig. Så ja det skal utforskes videre. Jeg føler meg levende, frekk og mektig...merkelig Takk for svar så langt, jeg setter enormt pris på å høre om fler som meg.
Gjest Utlogget Skrevet 20. februar 2007 #8 Skrevet 20. februar 2007 Så er det gjort noen erfaringer, og jeg føler meg som en gudinne
Liskat Skrevet 21. februar 2007 #9 Skrevet 21. februar 2007 Jeg prøvde meg som sub en helg for et år siden, og det blir nok lenge til neste gang, for det var ikke helt meg. Det var tennende, på en måte, det gjorde meg kåt og alt det, men samtidig fullstendig feil, og det ville ikke gått an for meg å gjøre det ofte. Men det er kanskje fordi jeg er dominant, så å tjene blir helt feil for meg. Jeg kan godt være med på å bli spanket og slikt i fremtiden, av og til, men aldri tjenende underdanig. Ingen psykisk dominans over meg igjen, nei. Men jeg trives utmerket i den andre enden, ingenting er bedre enn å være Domina. Problemet er bare å finne en underdanig mann som passer for meg (den største enkeltgruppen innen mange BDSM-miljøer er underdanige menn, og den minste gruppen er dominante kvinner, men fy pokker så vanskelig det er å finne en kar jeg er fornøyd med!).
Gjest A Skrevet 21. februar 2007 #10 Skrevet 21. februar 2007 Jeg prøvde meg som sub en helg for et år siden, og det blir nok lenge til neste gang, for det var ikke helt meg. Det var tennende, på en måte, det gjorde meg kåt og alt det, men samtidig fullstendig feil, og det ville ikke gått an for meg å gjøre det ofte. Men det er kanskje fordi jeg er dominant, så å tjene blir helt feil for meg. Jeg kan godt være med på å bli spanket og slikt i fremtiden, av og til, men aldri tjenende underdanig. Ingen psykisk dominans over meg igjen, nei. Men jeg trives utmerket i den andre enden, ingenting er bedre enn å være Domina. Problemet er bare å finne en underdanig mann som passer for meg (den største enkeltgruppen innen mange BDSM-miljøer er underdanige menn, og den minste gruppen er dominante kvinner, men fy pokker så vanskelig det er å finne en kar jeg er fornøyd med!). ← Hvis jeg kan driste meg til av avspore tråden et lite øyeblikk: Hvilket miljø er egentlig dette? Jeg har en (seksuelt) dominant legning, men det føles mest som hit-or-miss om jeg treffer en kjæreste eller partner som har en passende legning. Lød jo lovende at jeg kanskje skulle være i den gruppen med størst potensiale til å treffe noen kompatible Men hvor treffer man folk? Jeg er ikke noe fetisj-orientert klesmessig, lite interessert i å gå på BDSM-fester i lakk og lær. Bare tanken får meg til å begynne å le Jeg vet ikke om det skulle være noe mer jeg har til felles med andre BDSMere enn at jeg liker bondage, spanking og hard sex. Har jo hatt kjærester og ONS som har vært i sub-retning, og da har det funket veldig bra. Men de har jeg truffet slik jeg ellers treffer folk, stort sett helt tilfeldig. Jeg klarer heller ikke hele det Master-slave rollespillet utenfor sengen, jeg er en helt vanlig fyr som vil ha en søt og selvstendig jente som jeg kan ha et likeverdig forhold til deler av dagen og binde fast til sengen, ydmyke, rise og bruke rått når gardinene trekkes for. Bare det å skrive det slik får meg til å føle meg rimelig syk og rar Så hvor treffer jeg jentene som ikke synes det høres fristende ut, uten at jeg behøver leke kostymeball eller skuespill?
Gjest A Skrevet 21. februar 2007 #11 Skrevet 21. februar 2007 Så hvor treffer jeg jentene som ikke synes det høres fristende ut, uten at jeg behøver leke kostymeball eller skuespill? ← Hehe, Freudian SM slip. Skulle være "som synes det høres fristende ut" ...
Liskat Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 Hvis jeg kan driste meg til av avspore tråden et lite øyeblikk: Hvilket miljø er egentlig dette? Jeg har en (seksuelt) dominant legning, men det føles mest som hit-or-miss om jeg treffer en kjæreste eller partner som har en passende legning. Lød jo lovende at jeg kanskje skulle være i den gruppen med størst potensiale til å treffe noen kompatible Men hvor treffer man folk? Jeg er ikke noe fetisj-orientert klesmessig, lite interessert i å gå på BDSM-fester i lakk og lær. Bare tanken får meg til å begynne å le Jeg vet ikke om det skulle være noe mer jeg har til felles med andre BDSMere enn at jeg liker bondage, spanking og hard sex. Har jo hatt kjærester og ONS som har vært i sub-retning, og da har det funket veldig bra. Men de har jeg truffet slik jeg ellers treffer folk, stort sett helt tilfeldig. Jeg klarer heller ikke hele det Master-slave rollespillet utenfor sengen, jeg er en helt vanlig fyr som vil ha en søt og selvstendig jente som jeg kan ha et likeverdig forhold til deler av dagen og binde fast til sengen, ydmyke, rise og bruke rått når gardinene trekkes for. Bare det å skrive det slik får meg til å føle meg rimelig syk og rar Så hvor treffer jeg jentene som ikke synes det høres fristende ut, uten at jeg behøver leke kostymeball eller skuespill? ← Det finnes miljøer i Norge, de er dog ganske små (som med alt annet her i landet...). SMil Norge Pandoras Closet - nettbutikk som også har egen portal der folk kan bli kjent ChainsSM Sør Rogaland BDSM Klubb SM Bergen Sol og Måne Her er de jeg kommer på i farten som er i Norge.
Liskat Skrevet 21. februar 2007 #13 Skrevet 21. februar 2007 Det finnes miljøer i Norge, de er dog ganske små (som med alt annet her i landet...). SMil Norge Pandoras Closet - nettbutikk som også har egen portal der folk kan bli kjent ChainsSM Sør Rogaland BDSM Klubb SM Bergen Sol og Måne Her er de jeg kommer på i farten som er i Norge. ← Og forresten, det er ikke nødvendig å gå på fester kledd i lakk og lær. Mange arrangerer møter/treff som er i helt vanlige klær, for eksempel på kafé o.l. Der kan man enkelt komme i kontakt med folk. Og så kan man velge å bare delta på nettet, flere av sidene har egne forum.
Gjest Don Giovanni Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Jeg velger å ta dette anonymt jeg... Er i en fase der jeg søker litt. Og har funnet frem til at jeg vil leve ut en lenge gjemt fantasi. Oppsøkte og sto litt frem, og dermed ble jeg gitt muligheten. Jeg har en Master, og skal i "opplæring" og blir helt dundrende opphisset bare ved å skrive det ned nå... Er det noen her inne med erfaringer, jeg vet jo om noen av dere jentene og vet på en måte at jeg ikke er helt alene. Men trenger litt oppbacking på at jeg ikke er helt uten om det vanlige. Vil også høre litt om hva slags opplevelser dere sitter igjen med. Om ikke i detaljer, men mer følelsen etterpå. ← Jeg tror nr. 1 er en unik kjemi og dialog mellom partene. Jeg har opplevd begge deler, altså med og uten denne "kjemien". Uten blir det rett og slett bare teit og til tider litt morsomt. Med en veldig god kjemi, kommunikasjon, forståelse for hverandres ønsker og behov, samt trygghet så kan det bli utrolig spesielt. Noe bare dere to har. Jeg syns problemet ofte er at man kanskje ikke er ærlige nok i utg.pkt med hverandre. Det er iallefall min erfaring. Dama er kanskje veldig interessert, og gir til kjenne en dominant side som egentlig er mer påklistret enn ekte, og et stykke uti "forholdet" innrømmer at hun egentlig er sub-orientert. (nå prater jeg bare om min egen erfaring, det går helt sikkert vel så mange feil-signaler fra mannens side;) ) . Og jeg støtter de andre her som prater om det psykiske som mest viktigst. For mye av lakk og lær blir bare klisjè, mens en god dialog, psykisk spill osv kan være utrolig spennende og opphissende. Lykke til forresten
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå