Gå til innhold

Brann i Trondheim sentrum igjen

Jinx

Anbefalte innlegg

Nok en brann i Trondheim sentrum idag tidlig..

Men heldigvis gikk det ikke så ille som

sist gang.. (men likevel ille nok selvsagt for alle de

som ble rammet..)

Det kunne fort gått verre..

http://www.adressa.no/

Er det mange her som bor i gamle bygårder ?

Trebebyggelse av gammel årgang ?

Syns det er så skummelt jeg..

Er jo overtent iløpet av få sekunder..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,dette var trist :grine: Trodde vi hadde fått vår "dose" med sånt en stund fremover. Heldigvis bor jeg ikke i en sånn bygård selv, men kjenner mange venner som gjør det. En del kollektiv som holder til i trehusbebyggelsen.

Julie.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tragisk rett og slett......Det er en del av byens kjennemerker som brennes opp....Blir litt trist jeg, er så glad i Trondheim!!! Starter slike gamle bygårder i tre å brenne, så går det rimelig kjapt før det er overtent, det er ganske skummelt!! Føer med de som mistet hjemmet sitt, er helt utenkelig hvordan de føler det nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Blir for jævlig hvis "REMA-bygg" skulle erstatte de vakre trebygningene ja. :evil:

Er enig der ja, men Rema er også kjent for å etablere seg i gamle bygninger uten å gjøre STORE forandringer på utsiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det verste er jo at en historisk skatt forsvinner. det er tross alt byantikvar og politikere som kan bestemme hvordan husene som skal bygges opp igjen skal se ut.

En annen skummel ting er at det er veldig mange hybler i disse husene, og som ikke engang brannvesenet vet om.

Det kan være farlig det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...