lilje20 Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Hei alle sammen, føler for å lufte litt i toppen nå.. Endelig i gang med første Pergo kur, så nå har jeg kjøpt inn 10 graviditetstester.. det jeg tenkte når jeg kjøpte de var at "håper ikke jeg trenger alle disse før det klaffer". Men man vet jo aldri og det er jo billigere med fler.. Begynnte kuren i dag, så nå er det bare å sette i gang med sånn rundt den 23 til 28 februar, de sier det er da sjangsen er størst. Så krysser fingrene Den eneste sjangsen vi har er nå, for sambo reiser den 7 mars og kommer ikke tilbake før i begynnelsen av mai mnd, og gidder ikke trykke i meg masse hormoner når vi nesten ikke får hatt noe tid sammen i løpet av de mnd. Så klaffer det ikke nå, så er det pause frem til sambo kommer hjem i mai.. Så håper av hele mitt hjerte at dette kan klaffe nå... Det hadde vært så utrolig deilig å ha noe å glede seg over når en skal være alene i en så laaang periode..
Smashing Skrevet 18. februar 2007 #3 Skrevet 18. februar 2007 Håper det går bra for dere!! Jeg har ennå ikke fått mensen, og den skal høre til å komme i dag! Jeg føler jeg kan stille klokken etter når jeg får den. Så dette er urovekkende positivt! Tør ikke håpe noe ennå da... Tar en test i morgen hvis ikke tante rød kommer.. Har vært litt kvalm de siste dagene, men jeg tør som sagt ikke håpe noe. Det kan jo bare være tilfeldig.. Du får gi beskjed hvis det skjer noe da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå