Gjest Maksprell Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Jeg pleier å ta en håndfull med potetgullflak og så spiser jeg dem etter størrelsen..de minste flakene først og de største (og de mest krydrete) til slutt. Enn dere? bare kaster innpå?
Gjest Vidvandre Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Har jeg god tid og kjeder meg blir de nøye studert å utvalgt. Vanligvis de største først. Men noen ganger bare hiver jeg innpå.
Gjest Maxagaze Skrevet 14. februar 2007 #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg pleier å ta en håndfull med potetgullflak og så spiser jeg dem etter størrelsen..de minste flakene først og de største (og de mest krydrete) til slutt. Enn dere? bare kaster innpå? ← Stort sett samma rekkefølge, er mest glad i de potetflakene som har bittelitt potetskrell igjen på seg. Smaker jättegodt ! Desverre ser det ut til at sørlandschips har fått tak i bedre potetskrellere etterhvert.. Pleier å åpne posen i bånn, fordi det er der de minste flakene som oftest oppholder seg..
Arkana Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Åpner posen og heller alt i en bolle (spiser aldri rett fra posen, for da får jeg krydder og andre greier over hele hånden). Så spiser jeg ett og ett flak, begynner som oftest med de største.
Gjest Fjellsippa Skrevet 14. februar 2007 #5 Skrevet 14. februar 2007 Jeg spiser de største først. De som er bøyd eller oppblåst. De minste blir igjen til sist. Spiser ett og ett flak.
Cottoncandy Skrevet 14. februar 2007 #6 Skrevet 14. februar 2007 Samme måte som deg, bare at jeg spiser de største og mest krydrete først
Gjest Frk Åberg Skrevet 14. februar 2007 #7 Skrevet 14. februar 2007 Spiser de største først. Motsatt av hvordan jeg spiser f.eks. peanøtter - da spiser jeg de halve først.
Gjest Fruktfat Skrevet 14. februar 2007 #8 Skrevet 14. februar 2007 jeg eter ett og ett flak, noen ganger vil jeg kun ha de små ødelagte flakene (de smaker litt bedre... ). ellers gjør jeg nok som TS; tar de minste (ødelagte) først, og de største (hele) til slutt. sambo tar en hel neve og stapper innpå alt med en gang
Arkana Skrevet 14. februar 2007 #9 Skrevet 14. februar 2007 Motsatt av hvordan jeg spiser f.eks. peanøtter - da spiser jeg de halve først. ← Det gjør jeg også.
Gjest Tanita Skrevet 15. februar 2007 #10 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiser så sjeldent potetgull at jeg vet egentlig ikke, men tror jeg spiser de største først. Når jeg spiser den mixen med potetskruer og potetringer, spiser jeg bare ringene og tilslutt skruene om det er noe igjen av de da.
Gjest Tessmira Skrevet 15. februar 2007 #11 Skrevet 15. februar 2007 Har jeg god tid og kjeder meg blir de nøye studert å utvalgt. Vanligvis de største først. Men noen ganger bare hiver jeg innpå. ← Spiser de på samme måte :icon_smile:
Gjest Pax Skrevet 15. februar 2007 #12 Skrevet 15. februar 2007 Spiser et og et flak eller to av gangen. Og det går kjapt unna. *mumse* Ellers har jeg ikke noe system.
Gjest Fruktfat Skrevet 15. februar 2007 #13 Skrevet 15. februar 2007 Når jeg spiser den mixen med potetskruer og potetringer, spiser jeg bare ringene og tilslutt skruene om det er noe igjen av de da. ← jeg gjør omvendt; skruer først, og sparer ringene til sambo.
Gjest *Snart medlem* Skrevet 15. februar 2007 #14 Skrevet 15. februar 2007 Jeg pleier å ta en håndfull med potetgullflak og så spiser jeg dem etter størrelsen..de minste flakene først og de største (og de mest krydrete) til slutt. Enn dere? bare kaster innpå? ← Jeg gjør motsatt til deg - jeg spiser de største flakene først.
Susannah Skrevet 15. februar 2007 #15 Skrevet 15. februar 2007 Spiser sjelden chips, men når jeg gjør det er det sånne trekantede maischips som er min svakhet. Og da har jeg noe jeg mistenker for å være litt ekle vaner: Liker å slikke krydderet av hver bit og så spise dem! Spiser altså en og en bit og bør sikkert helst være alene eller noen som elsker meg veeeeldig høyt når jeg har chips-ritualet mitt
Gjest |H| Skrevet 15. februar 2007 #16 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiser kun de som er hel, ikke de som har blitt knust. Så slikker jeg av alt saltet før jeg tar den inn i munnen. spiser en og en...
Malama Skrevet 15. februar 2007 #17 Skrevet 15. februar 2007 Putter inn mang om gangen jeg, av og til Andre ganger en og en, men har aldri tnkt over om der er noen rekkefølge. Kanskje de strøste først, slik at jegkan 2helle i meg" resten, de små knuste bitene fra hånda...
Gjest *Magica* Skrevet 15. februar 2007 #18 Skrevet 15. februar 2007 Åpner posen og heller i munnen. Neida, jeg tar nok de største først. Fra 1 - 5 flak om gangen.
Gjest gjesta Skrevet 15. februar 2007 #19 Skrevet 15. februar 2007 (endret) nå har jeg ikke spist potetgull siden jeg bodde i Bergen og det er snart 5 år siden. men jeg pleide og ta en handfull og stappe det i munnen. Endret 15. februar 2007 av Cedric Rueben
Gjest Maxagaze Skrevet 15. februar 2007 #20 Skrevet 15. februar 2007 Jeg spiser så sjeldent potetgull at jeg vet egentlig ikke, men tror jeg spiser de største først. Når jeg spiser den mixen med potetskruer og potetringer, spiser jeg bare ringene og tilslutt skruene om det er noe igjen av de da. ← Potetringer.. trer dem på fingeren, knasker rundt fingeren til ca ene halvdelen er igjen (husk plaster!), så spiser jeg gjenværende halvdel. Potetskruer.. knasker "vingene" på skruen til nesten bare "stammen" på skruen er igjen, så gomler jeg resten. Poenget er å få til tynnest mulig stamme, uten at den brekker ! Kan nevne Kims "French Fries" (de blå posene) mens jeg er igang, legger en og en bit på tunga, og lar den ligge til jeg hører at den bruser svakt, og så; gomle gomle.. Dere har utviklet altfor standardisert chipsspising, folkens !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå