Merneith Skrevet 14. februar 2007 #1 Skrevet 14. februar 2007 Er det noen som har sett eller prøvd denne kjolen fra H&M? Så litt søt ut
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. februar 2007 #2 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har bestilt den, så når den kommer og jeg har prøvd den kan jeg komme med tilbakemelding
Merneith Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #3 Skrevet 14. februar 2007 Jeg har bestilt den, så når den kommer og jeg har prøvd den kan jeg komme med tilbakemelding ← Okey Selv om jeg lurer på om jeg må bestille den nå. Har brent meg på dette før, H&M blir tom for min størrelse før jeg får tenkt ferdig
Gjest Frk. Grønn Skrevet 14. februar 2007 #4 Skrevet 14. februar 2007 Okey Selv om jeg lurer på om jeg må bestille den nå. Har brent meg på dette før, H&M blir tom for min størrelse før jeg får tenkt ferdig ← Det var akkurat det jeg tenkte også. Bedre føre var, osv
Merneith Skrevet 14. februar 2007 Forfatter #5 Skrevet 14. februar 2007 Også er det jo 10 % rabatt nå. Sparer hele 54 kroner, hehe
Karamba Skrevet 15. februar 2007 #6 Skrevet 15. februar 2007 Den har jeg også lyst på! Ser kjempefin ut! Men jeg prøver å være litt økonomisk for tiden... Får se hvor lenge det varer...
Merneith Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #7 Skrevet 15. februar 2007 Den har jeg også lyst på! Ser kjempefin ut! Men jeg prøver å være litt økonomisk for tiden... Får se hvor lenge det varer... ← Det var akkurat det jeg tenkte! Vel, før jeg bestilte i hvert fall Jeg i rosa...hvem hadde trodd.
Gjest Borghild Skrevet 15. februar 2007 #9 Skrevet 15. februar 2007 Den var søt! Fins den i flere farger?
Merneith Skrevet 15. februar 2007 Forfatter #10 Skrevet 15. februar 2007 Den var søt! Fins den i flere farger? ← Nei, men det finnes en nesten identisk kjole i gult hvis det er noe for deg.
Merneith Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #11 Skrevet 21. februar 2007 Jeg har bestilt den, så når den kommer og jeg har prøvd den kan jeg komme med tilbakemelding ← Hei, har du prøvd kjolen nå? Jeg har det. Litt usikker. Den var søt, men kanskje for søt? Eller så er det jeg som er uvant med slik rosafarge. Men min luktet skikkelig vondt, så må vaske den. Kanskje den blir litt mykere også
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. februar 2007 #12 Skrevet 21. februar 2007 (endret) Hei, har du prøvd kjolen nå? Jeg har det. Litt usikker. Den var søt, men kanskje for søt? Eller så er det jeg som er uvant med slik rosafarge. Men min luktet skikkelig vondt, så må vaske den. Kanskje den blir litt mykere også ← Heisann! Har ligget flat pga influensa, men i dag fikk jeg endelig hentet HM-pakken! Jeg likte den egentlig ganske godt, men synes kanskje den var litt trang rundt brystet (og jeg bruker bare 75A...). Hadde jeg tatt en størrelse større tror jeg den hadde blitt for stor igjen.. Vanskelig.. Heller mot å ikke beholde den i grunn.. Venter på at samboeren skal komme hjem og si sin dom, hehe Endret 21. februar 2007 av StineMa
Merneith Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #13 Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Har ligget flat pga influensa, men i dag fikk jeg endelig hentet HM-pakken! Jeg likte den egentlig ganske godt, men synes kanskje den var litt trang rundt brystet (og jeg bruker bare 75A...). Hadde jeg tatt en størrelse større tror jeg den hadde blitt for stor igjen.. Vanskelig.. Heller mot å ikke beholde den i grunn.. Venter på at samboeren skal komme hjem og si sin dom, hehe ← Hehe, kjenner til dette med samboer-dom. Har planer om det samme
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. februar 2007 #14 Skrevet 21. februar 2007 Heisann! Har ligget flat pga influensa, men i dag fikk jeg endelig hentet HM-pakken! Jeg likte den egentlig ganske godt, men synes kanskje den var litt trang rundt brystet (og jeg bruker bare 75A...). Hadde jeg tatt en størrelse større tror jeg den hadde blitt for stor igjen.. Vanskelig.. Heller mot å ikke beholde den i grunn.. Venter på at samboeren skal komme hjem og si sin dom, hehe ← Hvilken størrelse var det da? Jeg kan vel hvertfall bare glemme den kjolen da, siden jeg har DD-cup og vanligvis bruker 38
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. februar 2007 #15 Skrevet 21. februar 2007 Hvilken størrelse var det da? Jeg kan vel hvertfall bare glemme den kjolen da, siden jeg har DD-cup og vanligvis bruker 38 ← Det var str. 36, og jeg pleier å bruke 36/S i overdeler/kjoler.. Ble litt skuffet pga det, ja
Gjest Bøllefrøet Skrevet 21. februar 2007 #16 Skrevet 21. februar 2007 Det var str. 36, og jeg pleier å bruke 36/S i overdeler/kjoler.. Ble litt skuffet pga det, ja ← Kjedelig
Merneith Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #17 Skrevet 21. februar 2007 Det var str. 36, og jeg pleier å bruke 36/S i overdeler/kjoler.. Ble litt skuffet pga det, ja ← Så rart, jeg bruker nemlig 70C..og 36 passet veldig bra.
Gjest Frk. Grønn Skrevet 21. februar 2007 #18 Skrevet 21. februar 2007 Så rart, jeg bruker nemlig 70C..og 36 passet veldig bra. ← Humm.. Merkelig.. Kanskje det var omkretsen min(75cm) som gjorde at den virket litt trang..? Eller kanskje min var feilsydd..? :klø:
Merneith Skrevet 21. februar 2007 Forfatter #19 Skrevet 21. februar 2007 Humm.. Merkelig.. Kanskje det var omkretsen min(75cm) som gjorde at den virket litt trang..? Eller kanskje min var feilsydd..? :klø: ← Størrelsene på H&M er ikke alltid like logiske.. Jeg har også opplevd at kjoler fra H&M er for trange rundt bysten, men passelige ellers. Frustrerende
lillesky Skrevet 21. februar 2007 #20 Skrevet 21. februar 2007 Eller kanskje min var feilsydd..? :klø: ← Det kan være at kjolen er feilsydd. Jeg har jobbet på H&M, og vi opplevde innimellom at størrelsene ikke stemte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå